עיריית ירושלים אטמה דירת מגורים ששימשה בית בושת בדרום העיר



מדובר בדירת מגורים אשר בוצע בה שימוש כבית בושת, כולל פרסומים לא ראויים באתרי אינטרנט. היום, עיריית ירושלים אטמה את הדירה

עיריית ירושלים אטמה היום דירת מגורים ששימשה בית בושת בשכונה בדרום העיר.

מדובר בדירת מגורים אשר בוצע בה שימוש כבית בושת, כולל פרסומים לא ראויים באתרי אינטרנט. השימוש לצורך זה יצר מטרדים קשים ביותר לדיירי הבניין והאזור, והתקבלו תלונות רבות שהגיעו לעירייה על מטרדים.

לאור זה, והיות והשימוש בדירה כבית בושת, מעבר להיבטים הפליליים שבו, מהווה עבירה על חוק התכנון והבניה, התביעה העירונית בשיתוף הפיקוח על הבניה פעלו להוצאת צווי איטום ופינוי לדירה.

בית המשפט לעניינים מקומיים נעתר לבקשת העירייה והוציא צו לסגירת הדירה ומניעת המשך העבירה על-ידי איטום וסגירת כל התשתיות, למניעת המשך העבירה ומניעת המטרדים כלפי השכנים.

כאמור, פעילות העירייה החלה בעקבות תלונות רבות שהתקבלו והגיעו מדיירי בניין המגורים. התלונות היו על כך שבאחת הדירות בבניין מתנהלת פעילות לא הולמת ולא מתאימה לבניין מגורים משותף, בו מתגוררות משפחות עם ילדים.

היום, במבצע עירוני יזום של מנהל הרובע, המחלקה לפיקוח על הבניה והתביעה העירונית, נאטמה הדירה בהתאם לצו סגירה שיפוטי. צוות מהמחלקה לפיקוח על הבניה אטם את הדירה ודאג לנתקה מתשתיות (חשמל, מים וגז).

העירייה קוראת לתושבי העיר לדווח על פעילויות מסוג זה, על מנת שיטופלו וימוגרו.

תמונות: עיריית ירושלים. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה