נקודת העצירה לאיסוף תלמידי הנהיגה תבוטל ותועבר לחניון מתחם הדואר המחודש



כחלק מפרויקט 'הכניסה לעיר' והרצון להקל על תושבי משכנות האומה, נקודת העצירה לאיסוף תלמידי הנהיגה תבוטל ותועבר לחניון הדואר

החל מהשבוע הבא (יום א', 7 בינואר 2018, כ' בטבת תשע"ח) יפסיקו מורי הנהיגה בעיר את פעילותם באזור משכנות האומה ומיקומם יועתק אל חניון מתחם הדואר. החניון המחודש ייפתח לטובת המורים והתלמידים לנהיגה בירושלים ונקודת העצירה בסמוך למשכנות האומה תבוטל מיום זה ואילך.

מהלך זה בא כחלק מתפיסה כוללת לכל אורך פרויקט 'הכניסה לעיר' לייעל באופן מתמיד את העבודות תוך חתירה לקיצור זמנם וכן שיפור התנאים הסביבתיים לרווחת התושבים.

שטח החניון המחודש במתחם הדואר אליו יועברו מורי הנהיגה והתלמידים, נסלל במיוחד בשבוע החולף, והוצבו בו תמרורים בהתאם לצורכי הלומדים והמורים, ולנוחיותם.




יאיר סינגר, ראש תחום הכניסה לעיר ומשנה לסמנכ"ל ההנדסה בחברה 'מוריה': "רווחת התושבים נמצאת תמיד, לכל אורך הפרויקט, בראש מעייננו. אנחנו שמחים להעביר את נקודת העצירה של המורים לנהיגה שהפריע לתושבי משכנות האומה אל חניון הדואר המחודש מול התחנה המרכזית, שם גם יזכו המורים והתלמידים לנהיגה לתנאים טובים יותר, כך שהמעבר בסופו של דבר הוא לרווחת כולם. ברור לנו כי פרויקט תשתיתי בסדר גודל זה מלווה באתגרים רבים, אך אני סמוך ובטוח כי התוצאה תהיה כדאית הן לתושבים השכנים והן לעיר ירושלים".

פרויקט 'הכניסה לעיר' יהפוך בשנים הקרובות לרובע עסקים מהבולטים בארץ, בהשקעה של 1.4 מיליארד ₪, יתפרש על פני שטח של כ-300 דונם וצפוי להוסיף עוד כ-60,000 אלף מקומות עבודה חדשים לבירת ישראל. בנוסף, הרובע החדש יכלול מרכזי עסקים, תיירות, מלונאות, פנאי ותרבות ועוד. רובע העסקים החדש יהיה מרכז התחבורה הגדול והמשולב בישראל במסגרתו תפעל רכבת מהירה, שני קווי רכבת קלה, נתיבי תחבורה ציבורית ופרטית ושטחי ציבור רחבים, ירוקים וחכמים. 

אילוסטרציה: יונתן סינדל, פלאש 90. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה