הדסה: פרופ' איתי חוברס הוא המנהל החדש של מערך רפואת העיניים



מגמת המינויים החדשים בהדסה נמשכת, פרופ' איתי חוברס מונה למנהל החדש של המערך לרפואת העיניים בהדסה. פרופ' חוברס: "זוהי מחלקת העיניים הראשונה בישראל ולה מסורת והווה מפוארים של מצוינות קלינית, הובלה של מערך העיניים היא זכות גדולה עבורי"

פרופ' חוברס, בוגר הפקולטה לרפואה באונ' העברית, הינו מומחה למחלות הרשתית והזגוגית.

מנכ"ל הדסה, פרופ' זאב רוטשטיין, אמר עם המינוי: "פרופ' חוברס הינו ההוכחה לכך שתפקידה של הדסה הוא ליצור ולגדל מצוינות, וכעת תורה של הדסה לקצור את פירות ההשקעה בפרופ' חוברס, אותו הביאה להיות קלינאי, חוקר ומורה מעולה, המצויד – מעבר לאמפטיות וסבלנות, גם בהרבה רצון לסייע לכל פונה ויכולת להנהיג את מערך העיניים בהדסה.מערך העיניים הוא יחיד ומיוחד וידוע בישראל כמוביל לעבר עתיד וקדמה מקצועית. אין ספק כי מדובר באיש הנכון במקום הנכון ועוד נשמע עליו רבות בעתיד".

את התמחותו ברפואת עיניים ביצע פרופ' חוברס בהדסה והמשיך להתמחות-על בתחום מחלות הרשתית במכון ווילימר של המרכז הרפואי ג'ונס הופקינס Johns) Hopkins University) שבארה"ב.

עם חזרתו ארצה השתלב במערך העיניים בהדסה כמומחה למחלות הרשתית, הקים קבוצת מחקר המתמקדת בחקר הפתוגנזה והגנטיקה של הגורם הנפוץ ביותר לעיוורון - ניוון מקולרי גילי (AMD), וכן הקים יחד עם פרופ' אייל בנין ממערך העיניים את המרכז למחקר קליני ברפואת עיניים, בו נערכים מחקרים בטיפולים חדישים למחלות הרשתית. 

פרופ' חוברס כיהן כיו"ר חוג רופאי הרשתית בארץ, וכיו"ר החוג לרפואת עיניים באוניברסיטה העברית. הוא פרסם כ- 100 מאמרים בספרות המקצועית, זכה בפרסים ומענקי מחקר, והדריך סטודנטים ומתמחים רבים.  

על המינוי אמר פרופ' חוברס: "מערך העיניים בהדסה הוקם לפני 100 שנים. זוהי מחלקת העיניים הראשונה בישראל ולה מסורת והווה מפוארים של מצוינות קלינית, חינוך של מאות רופאי עיניים מהארץ ומרחבי העולם, ותרומה משמעותית מאוד למחקר של מחלות עיניים. הובלה של מערך העיניים היא זכות גדולה עבורי, אעשה כמיטב יכולתי לקדם את מערך העיניים תוך הרחבת היקף השירות הרפואי והנגשת טכנולוגיות חדישות לאוכלוסייה הישראלית על מנת למנוע עיוורון ככל האפשר".

 תמונה: דוברות הדסה 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה