נעצר תושב מזרח י-ם שפרץ לבית ספר בשכונה בה מתגורר



בתום חקירת משטרה מאומצת נעצר תושב מזרח העיר בן 24 לאחר שעל פי החשד פרץ לבית הספר בו הוא למד וגנב ממנו ציוד המשמש את סגל המורים להוראה

תושב מזרח י-ם שפרץ לבית ספר בשכונה בה מתגורר, נעצר תוך מספר שעות בתום חקירת משטרה מאומצת.

אתמול (ג') בשעות הבוקר התקבל דיווח במשטרה ממנהל בית ספר בשכונה במזרח י-ם, לפיו בזמןשהגיע לבית הספר התיכון יחד עם סגל המורים, הבחינו כי בבית הספר אירעה התפרצות, נגרם נזק ונגנב רכוש המשמש את המורים להוראה.


שוטרי משטרת ישראל, בהם חוקרים ואנשי המעבדה לזיהוי פלילי הגיעו תוך זמן קצר לבית הספר ופתחו בחקירה מאומצת במסגרת אספו ראיות וממצאים תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים.
תוך מספר שעות בודדות בהן החקירה התנהלה, איתרו החוקרים את זהותו של החשוד (24, מזרח י-ם) ,עצרו אותו בביתו והביאו אותו לחקירה בתחנת שפט.
 
מהחקירה עולה כי עפ"י החשד פרץ החשוד לבית הספר בשעות הבוקר המוקדמות, שם גרם נזק לארון בחדר המורים, פרץ אותו וגנב ממנו ציוד המשמש את סגל המורים להוראה.
היוםמ (ד') יובא החשוד להארכת מעצרו בפני בית המשפט.
מהמשטרה נמסר כי פריצה לבית הספר וגניבת ציוד המשמש להוראה הינה עבירה הפוגעת באופן ישיר בתלמידים ובעקבתה נעשו פעולות החקירה מידיות של חוקרי המשטרה תוך שימוש באמצעים מתקדמים שהביאו לאיתור זהותו של החשוד ולמעצרו תוך שעות. משטרת ישראל פועלת ותפעל בנחישות וביד קשה כנגד כל אדם שבמעשיו מהווה איום או פגיעה בשגרת חייהם, בביטחונם וברכושם של האזרחים הנורמטיביים שומרי החוק ותפעל למיצוי מלוא הדין עמו.
 
תמונה: משה שי/ flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה