נעצרה חוליית פורצים שפעלה בירושלים



פעילות מבצעית מתוכננת ויזומה הביאה למעצרה של חוליית פורצים שפעלה בירושלים. בחיפוש שבוצע נתפס רכוש גנוב, סמים , מכשירי סלולאר ואמצעי לחימה שונים

משטרת ישראל משקיעה מאמצים רבים, יזומים ומתוכננים על מנת לאתר ולעצור חשודים הפועלים באופן מתוכנן ומאורגן ופוגעים ברכושו הפרטי של האזרח הנורמטיבי שומר החוק.

במסגרת זו, בלשים הפועלים בשכונות דרום העיר פשטו במקביל על בתיהם של ארבעה חשודים כשבידיהם צווי חיפוש ומעצר של בית המשפט, עצרו החשודים וביצעו חיפוש בבתיהם.
במהלך החיפוש המדויק שבוצע תפסו השוטרים נשק מסוג קרל גוסטב מפורק ללא מיכלול, תחמושת מסוגים שונים, מחסניות, סמים , 3 אופניים חשמליים החשודים כגנובים, מירסים, סכינים  ורכוש נוסף.
החשודים, תושבי ירושלים, הובאו לחקירה בתחנת מוריה.
 
מהחקירה עולה כי החשודים פעלו כחוליה מאורגנת ומתוכננת, שעפ"י החשד , פרצו לדירות משם גנבו מכל הבא ליד וכן מיוחס להם התפרצויות וגניבת כלי רכב. כן עולה כי החשודים פעלו בעיקר באזור דרום העיר במשך השבועות האחרונים. בסיום חקירתם יובאו בפני בית המשפט להארכת מעצרם.
במשטרה ציינו כי המשטרה פועלת כל העת הן במישור הסמוי והן במישור הגלוי כל זאת על מנת לאתר, לעצור, לחקור ולהעמיד לדין חשודים שפוגעים ברכושו הפרטי של האדם.זאת נוסף על אחזקת אמצעי הלחימה הבלתי חוקיים. המשטרה תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה להעמידם לדין.
תמונות: דוברות המשטרה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה