שדד באיומים מאות שקלים מצעיר בעל צרכים מיוחדים



גבר כבן 27 חשוד ששדד באיומים מאות שקלים מצעיר בעל צרכים מיוחדים – חקירת משטרה מקצועית הביאה לאיתורו ומעצרו של החשוד תוך מספר שעות

בסוף השבוע התקבל דיווח במוקד המשטרה מאמו של צעיר בעל צרכים מיוחדים, לפיו בנה חזר לביתו שבדרום העיר וסיפר לה כי ניגש אליו ברחוב אדם שאינו מכיר, הוביל אותו לכספומט ותוך שמאיים עליו הכריח אותו להוציא כסף ולמסור אותו לידיו.

שוטרים שקיבלו את הדיווח, תוך זמן קצר הגיעו לביתם של האם ובנה וגבו עדותו של הצעיר.

במקביל פתחו חוקרי המשטרה חקירה סמויה, במהלכה הגיעו לסניף הבנק בדרום העיר בו עפ"י החשד התבצעה העבירה ואספו ראיות וממצאים נוספים.
 
החקירה המקצועית שהתנהלה במשך מספר שעות, תוך שילוב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים הביאו לאיתור זהותו של החשוד (27) ולמעצרו בביתו שבדרום העיר.
 
החשוד הובא לחקירה בתחנת מוריה בחשד לשוד וסחיטה באיומים.

מהחקירה עולה, כי החשוד פגש בצעיר כשהוא לבדו ברחוב וככל הנראה הבחין כי הנו בעל צרכים מיוחדים, שם עפ"י החשד הוביל אותו לכספומט קרוב תוך שמאיים כי יפגע בו, שם עפ"י החשד דרש מהצעיר להוציא סכום כסף על סך 1500 ₪ , ומשלא צלח, דרש ממנו להוציא סכום של כ – 300 ₪. אותו הצעיר מסר לידיו.
 
עוד עלה כי עפ"י החשד לקח החשוד את מספרו של הצעיר וניסה ליצור עמו שוב קשר לאחר מספר שעות עד למעצרו ע"י המשטרה.
 
מעצרו של החשוד הוארך ביום ו' עד לתאריך 6.11.17 בפני בית המשפט.

החקירה הסמויה שניהלו חוקרי המשטרה הביאה לאיסוף הראיות ולמעצר החשוד שניצל את מצבו של הצעיר ותוך איומים שדד ממנו את כספו. כאמור החשוד נעצר והמשטרה תפעל למצות עמו הדין

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה