נתפסה מעבדת סמים בביתו של תושב העיר בן 37



פעילות מבצעית יזומה של השוטרים הובילה לתפיסת מעבדת סמים בביתו של תושב ירושלים

בפעילות מבצעית יזומה של שוטרי משטרת ישראל הלילה בדרום העיר, הבחינו השוטרים באדם הנוהג ברכבו שהעלה את רמת חשדם.

בבדיקה ובחיפוש שערכו השוטרים נתפסו ברכבו של החשוד (37, ירושלים) צנצנת זכוכית וקופסת מסטיקים שהכילו בתוכן חומר החשד כסם מסוג 'קנאביס'.
 

 בנוסף, ברכבו של החשוד נתפסו ממצאים, בהם צינורות אוורור, דבר שהעלה את חשדם של השוטרים כי אמצעים אלו משמשים את החשוד לגידול וייצור סמים והובילם לחיפוש בביתו.
בחיפוש שערכו השוטרים בביתו של החשוד, נתפסה כמות נוספת של סמים מסוג 'קנאביס' ובחדר הכביסה בבית, איתרו השוטרים מעבדה לגידול סמים בתוך 'אוהל', ובתוכו מערכות גידול ו- 2 שתילי 'קנאביס'.
עוד נתפסו אמצעים נוספים בביתו של החשוד, בהם משקל אלקטרוני, מפוח אויר, מסננים, נורות, מערכות השקיה, צינורות אוורור, חומרי דשן ועוד..
כלל הממצאים והראיות נתפסו ע"י השוטרים והחשוד נעצר והובא לחקירה בתחנת מוריה בחשד לגידול, ייצור וסחר בסמים, במהלכה נקשר למיוחס לו. החשוד בסיום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים.

שוטרי משטרת ישראל מוכשרים לזהות, לאתר ולמנוע עבירות על סוגיהן כל העת ועושים כן באמצעות פעילות מבצעית יזומה הנמשכת לאורך כל ימות השנה 24/7, ולמען האזרח הנורמטיבי שומר החוק. הפעילות היזומה שהובילה לאיתור החשוד יחד עם הסמים וממצאים נוספים ברכבו, הביאה לחשיפת מעבדת הסמים בבית החשוד, ומהווה נדבך משמעותי נוסף בפעילות המשטרה כנגד גידול, הפצה וסחר בסמים.

תמונה: דוברות המשטרה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה