ראש ממשלת מקדוניה נטע היום עץ בחורשת האומות



זוראן זאב, ראש ממשלת מקדוניה היום בחורשת האומות בירושלים: זכר השואה מאחד את שתי המדינות ומחייב אותנו לדאוג לעתיד האנושות

ראש ממשלת מקדוניה זוראן זאב, בביקורו הראשון במזרח התיכון מאז היבחרו, נטע היום עץ בחורשת האומות בירושלים. בנאומו אמר "לעונג ולכבוד לי כראש ממשלת מקדוניה לבקר בישראל ולנטוע עץ, כאן בחורשת האומות, לזכר קורבנות השואה. זכר השואה מאחד את שתי המדינות ומחייב אותנו לדאוג לעתיד ולהמשך קיום האנושות. אנו פותחים צוהר היום להזדמנויות חדשות לשיתופי פעולה בין שתי המדינות, לא רק בתחום העסקי כי אם גם בתחום התרבות, החינוך והספורט".

קארין בולטון לאור, מנהלת מחלקת יחסים בינלאומיים וכנסים בקק"ל, בירכה את רה"מ מקדוניה ואת חברי המשלחת ואמרה כי נטיעת עצים בירושלים היא סמל להתגברות על מכשולים, המשכיות, שגשוג, שלום ועתיד טוב יותר. לדבריה, קק"ל מחויבת לחזון של נטיעת מיליארד עצים ברחבי העולם בשיתוף פעולה בינלאומי, חזון המסמל את הכוח האדיר של האנושות כשהיא פועלת למטרה משותפת. לדברי בולטון לאור, קק"ל חולקת את הידע הטכנולוגי שלה, המקצועיות והניסיון הרב עם העולם מתוך אמונה ששותפות זו תורמת לעתיד טוב יותר לדורות הבאים. כמו כן, "הידידות הארוכה בין ישראל ומקדוניה החולקות ערכים משותפים של כבוד אנושי, כבוד לסביבה וסובלנות, היא נכס ומקור לגאווה למדינת ישראל".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה