בן 33 נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בקטינים



במשך כשנתיים ביצע בקטינים גבר כבן 33 מעשים מגונים. היום יובא להארכת מעצרו

ראשיתה של החקירה הסמויה החלה לפני כשבועיים עם קבלת דיווח במשטרה מאב לנער, אודות גבר שעל פי החשד מבצע מעשים מגונים בחברו הקטין של בנו."נחשפנו לעדויותיהם הלא פשוטות של נערים שגוללו בפנינו את שעל ליבם באשר לאדם אליו נקשרו ובטחו בו שיסייע להם ויכווין אותם."
 
החוקרים פתחו בחקירה הסמויה שנמשכה כשבועיים, במהלכה איתרו את הקטין וקטינים נוספים בגילאי 13-14 וגבו עדויות רבות בליווי הוריהם וגורמי רווחה.
 

מעדויותיהם של הקטינים עלה, כי החשוד במשך כשנתיים פעל בדפוס פעולה בו נהג לאתר נערים במצוקה שצריכים 'הכוונה', יצר עמם קשר ואינטראקציה בקרבת בתי כנסת, התקרב אליהם ורכש את אמונם.

לאחר שעשה כן, נהג להיפגש עמם לבד במספר מקרים ובמקומות שונים בשעות החשכה, שם עפ"י החשד ביצע בהם מעשים מגונים. עם התקדמות החקירה אותרה זהותו של החשוד, גבר כבן 33 תושב ישוב הסמוך לירושלים והוא נעצר לפני כשבוע עם מעבר החקירה לשלב הגלוי. בחיפוש שערכו השוטרים בביתו של החשוד נתפסו מכשירי מדיה שונים בהם ממצאים וראיות נוספים.

החשוד הובא לחקירה בתחנת בית שמש בחשד לביצוע מעשים מגונים בקטינים, במהלכה נקשר למיוחס לו.

מעצרו של החשוד הוארך, והיום יובא שוב בפני בית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך מעצרו.
החקירה נמשכת.

פגיעה מינית וביצוע מעשים מגונים בקטינים הינם בין העבירות החמורות והקשות המטופלות ע"י משטרת ישראל.

החשוד, שניצל את קשריו ויחסיו עם הקטינים, ויצר בהם אמון שגרם להם לבטוח בו ובמעשיו, מהווים עבירה חמורה שבגינה נפתחה החקירה המאומצת של המשטרה שהובילה למעצר החשוד.

אילוסטרציה: פלאש 90.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה