מפקד מרחב מוריה סיים את תפקידו: ניצב משנה רונן עובדיה מונה למפקד החדש



מפקד מרחב מוריה מזה כשנתיים ניצב משנה דוד פילו, סיים את תפקידו וקיבל את הפיקוד על מרחב יפתח שבמחוז ת"א. מפקד אגף התנועה בירושלים מזה כשנה, ניצב משנה רונן עובדיה, קיבל את הפיקוד על תחנת מוריה, עם ההחלטה על שינוי מבני של מרחב ציון, וההחלטה על הפיכת מרחב מוריה לתחנה

ניצב משנה דוד פילו, בן 51, נשוי+5 ומתגורר במודיעין. נצ"מ דוד פילו התגייס למשטרת ישראל בשנת 1995, בין תפקידיו האחרונים אותם ביצע במשטרת ישראל: מפקד תחנת קדמה וראש מפלג ביחידת אתג"ר.

מפקד אגף התנועה בירושלים מזה כשנה, ניצב משנה רונן עובדיה, סיים תפקידו, לפני כחודש הועלה לדרגת ניצב משנה וקיבל את הפיקוד על תחנת מוריה, עם ההחלטה על שינוי מבני של מרחב ציון , וההחלטה על הפיכת מרחב מוריה לתחנה. ניצב משנה רונן עובדיה, בן 47, נשוי+5 ומתגורר בבית שמש. נצ"מ רונן עובדיה התגייס למשטרת ישראל בשנת 1990, בין תפקידיו האחרונים אותם ביצע במשטרת ישראל: ראש ענף המבצעים של מחוז ירושלים,  קמבץ מחוז ירושלים ומפקד משל"ט ירושלים.
 

תחנת מוריה אמונה על בטחונם של עשרות אלפי אזרחים ותושבים בדרום העיר ובמערבה, היכלי הספורט ומרכזי תרבות שונים ופועלת במטרה לחזק את ביטחון התושבים, לשמור על הסדר הציבורי ולמנוע עבירות על סוגיהן, בהן עבירות פליליות ופח"ע. טקס חילוף התפקידים התקיים ברחבת המוזיאונים נערך בנוכחות: מפקד מחוז ירושלים - ניצב יורם הלוי, מקד מחוז תל אביב, ניצב צ'יקו אדרי, חברי סגל הפיקוד של מחוז ירושלים, קצינים, שוטרים ומשפחות.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי בירך את המפקדים. הודה לניצב משנה פילו על פיקוד מרחב מוריה בתקופה רבת אירועים רבי משתתפים ואתגרים מורכבים ואיחל לו הצלחה בתפקידו כממ"ר יפתח. עוד ציין כי ההחלטה לשינוי מבני של המרחב והפיכתו לתחנה במרחב ציון הינה חלק מתוכנית תפיסת הבטחון הכוללת לפיה הוקמו תחנות חדשות במרחב ובוצע שינוי מבני בשטח עליו חולשים המרחבים במחוז על מנת ליצור רצף טריטויאלי מבצעי ומתן שירות מיטבי לכלל תושבי העיר ומבקריה.

תמונה: באדיבות דוברות המשטרה 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה