שערי צדק: נחנכה יחידת נוירוכירורגיה ילדים



כשנה לאחר חנוכת מערך המוח בשערי צדק משלים בית החולים את המהלך האסטרטגי וחונך יחידה לנוירוכירורגית ילדים

היחידה תפעל כחלק בלתי נפרד מהמחלקה הנוירוכירורגית ותספק לתושבי ירושלים וסביבתה מענה לטווח רחב של מחלות נוירוכירורגיות בילדים -  מומים מולדים בגולגולת ובעמוד השדרה, חבלות ראש, גידולי מוח ועמוד שדרה, AVM – מלפורמציה של כלי דם במוח, טיפול בהידרוצפלוס (צבירת נוזלים בראש) בשיטה אנדוסקופית או במערכת דלף, ניתוחים לתיקון נזקים שנגרמו מחבלות ראש, טיפול במחלות כלי דם של המוח ועוד. ביחידה יתבצעו אבחון, מעקב וניתוחים שונים בעזרת מכשור מתקדם שנרכש במיוחד.

מערך המוח החדש בשערי צדק טיפל בשנה האחרונה מעל-1,000  מקרים, והוכיח מעבר לכל ספק את נחיצותו. הוספת נוירוכירורג המתמחה בילדים ובעל ניסיון רב משלימה את סל שירותיו. 

ד"ר גוסטבו רייז יליד ארגנטינה, השלים את לימודי הרפואה באוניברסיטה הלאומית של רוסריו, התמחה בנוירוכירורגיה במרכז הרפואי ע"ש שיבא בין השנים 2004  - 2010. בהמשך השלים תכנית של תת התמחות

בניתוחי ראש ועמוד שדרה בילדים במרכז הרפואי לילדים SICK KIDS  בטורונטו, קנדה. עד שנת 2017  עבד ד"ר רייז כנוירוכירורג בכיר במרכז שניידר לרפואת ילדים ובמרכז רפואי רבין והוא  חבר בוועדת הערר לשירותי בריאות במדינות חוץ של משרד הבריאות.


בתמונה: ד"ר גוסטבו רייז, באדיבות שערי צדק

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה