העירייה לא תפעיל הליכי אכיפה כנגד סטודנטים ששילמו את חלקם בארנונה בדירות שותפים



כיום תשלום הארנונה משותף לכל הדיירים, בעוד האכיפה על אי תשלום חלקי נעשתה באופן קולקטיבי על כל דיירי הדירה. כעת על פי מהלך חדש תשלום הארנונה יהיה אישי לכל דייר בדירת שותפים

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, יזם מהלך בשיתוף אגודות הסטודנטים בעיר בהובלת אגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית ורשות הצעירים בעירייה, לשינוי הטיפול בגביית הארנונה בדירות סטודנטים שותפים בעיר באופן שימנע את הפגיעה בסטודנטים ששילמו את חלקם בארנונה

המהלך החדש החל ביוזמת משותפת של אגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית, בשיתוף יתר אגודות הסטודנטים בעיר, וישנה את אופן הטיפול בדירות שותפים ובאופן בו תשלום הארנונה יהיה אישי לכל דייר.

כיום תשלום הארנונה משותף לכל הדיירים, בעוד האכיפה על אי תשלום חלקי נעשתה באופן קולקטיבי על כל דיירי הדירה.

לפי המהלך החדש עליו, תשלום הארנונה יהיה אישי לכל דייר בדירת שותפים כך שלא תתקיים עוד תלות כלכלית בתשלומים משותפים, וכך סטודנטים אשר ישלמו את חלקם היחסי לא יחששו עוד מעיקול חשבון הבנק או מהלכי אכיפה אחרים כמו בעבר.

המנגנון החדש עתיד להיכנס לתוקף בעוד כשנה, לאחר הטמעת מערכות חדשות לגבייה.

עד למעבר למתכונת החדשה, כדי להתמודד עם התופעה בשנה הקרובה, העירייה תעמיד מוקד פניות ייעודי לבעיית עיקולי הארנונה בדירות שותפים, שידע לתת מענה לסטודנטים ששילמו את חלקם היחסי אבל קיבלו התראה לעיקול או שחשבונם כבר עוקל.

שלומי יחיאב יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית מוסר: "מדובר במהפכה! נגמר עידן העיקולים לסטודנטים ששילמו את חלקם בחוב הארנונה, והחל משנה הבאה גם יפסקו כל ההתחשבנויות בין הסטודנטים. אנחנו מודים לכל הגורמים המעורבים בעיריית ירושלים, ובראשם ראש העיר על ההקשבה לקולם של הסטודנטים, על הובלת השינוי החשוב ועל שיתוף הפעולה הפורה, על אף כל האתגרים הבירוקרטים הרבים!

למהלך החדש שותפים רשות הצעירים בעירייה, מרכז צעירים, מחזיק תיק הצעירים חנן רובין ואגודות הסטודנטים.

אנו קוראים לכל הסטודנטים ששילמו את חלקם לפנות למוקד כדי להסדיר את הנושא, ולכל מי שטרם הסדיר את חובו לעשות זאת במהרה.

מדריך תשלומי הארנונה המלא לסטודנט (כולל מדריך להנחות): https://goo.gl/ge5agG

הכתובת הייעודית לפניות הסטודנטים : [email protected]


תמונה: הדס פרוש/ flash 90

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה