פרופסור יהונתן הלוי "אני נמנעתי מלפתוח מחלקה בשערי צדק בגלל חוזקה של המחלקה בהדסה"



בבית החולים שערי צדק מכחישים שתיאמו עמדות עם הרופאים המתפטרים בהדסה, פרופסור יהונתן הלוי לרדיו ירושלים "אני לא יודע אם בג"ץ יתערב ואני גם לא צד, בעניין פתיחת מחלקה למטו-אונקולוגיה ילדים אני נמנעתי מלפתוח מחלקה כזו בגלל חוזקה של המחלקה בהדסה"

בעקבות הפרסומים על כך שהרופאים המתפטרים במחלקה המטו-אונקולוגית בבית החולים הדסה תיאמו עמדות עם מנהל בית החולים שערי צדק, יהונתן הלוי, מגיב הלוי לפרסומים ומכחיש את חלקו של בית החולים שערי צדק בפרשה.

בראיון לתכנית 'בדרך הביתה' בהגשת מאיה חסון קראוס ברדיו ירושלים אומר פרופסור הלוי "להאשים את שערי צדק בעניין הזה זה ממש הזוי. בינואר אנחנו ישבנו אני והרופאים אצל שר הבריאות ואז השר אמר שהוא לא ייפתח מחלקה חדשה בשערי צדק ופה זה נסגר. אין עלילה הזויה מזו להגיד שאני אחראי למשבר. אני ורוטשטיין מכירים כבר יותר מ30 שנה, והאשמות שלו ושל שר הבריאות לא לעניין. מדובר בהאשמה מאוד לא יפה, להפוך ממנכ"ל מוערך למי שקם בבוקר וומוצא הודעה מרוחה בעיתון. אחרי שאני מנהל את שערי צדק 30 שנה אני מוצא הודעה בעיתון שבתככים ושקרנות קשרתי קשר להקים מחלקה בשערי צדק" עוד הוסיף הלוי "כעניין פתיחת מחלקה בשערי צדק אני נמנעתי לפתוח מחלקה כזו בגלל חוזקה של המחלקה בהדסה ולא חשבתי שיש צורך בשתיי מחלקות בעיר". 

 

תמונה: באדיבות דוברות בית החולים 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה