מובילאיי מתרחבת ונשארת בירושלים



הקמפוס יכלול מגדל בן 25 קומות ושמונה בנינים קטנים יותר בני 6 קומות שמרכיבים את הקמפוס. הקמפוס עתיד להתפרס על כ-50 אלף מ"ר. ועם השלמתו מספר העובדים צפוי לגדול לכ-4,000

עיריית ירושלים תביא ביום (ד') לאישור הוועדה המקומית לתכנון ובניה את תכנית הרחבת קמפוס חברת מובילאיי הממוקמת בפארק ההיי-טק בהר חוצבים.

התכנית כוללת מגדל בן 30 קומות ועוד מבנה בן 8 קומות, מעל כ-  4 קומות חנייה תת קרקעיים שישמשו כקמפוס של חברת מובילאיי. הקמפוס עוצב על-ידי האדריכל פרופ' משה צור ומנוהל על-ידי משרד וקסמן גוברין גבע. הקמפוס עתיד להתפרס על כ-50 אלף מ"ר. ועם השלמתו מספר העובדים צפוי לגדול לכ-4,000.

הקמפוס הינו קמפוס משרדים ענק, בגישה חדשנית שאין כדוגמתה בעולם. מטרת הקמפוס הינה להעניק לעובדים סביבת עבודה פוריה ואטרקטיבית  שתאפשר סינרגיה מקסימלית. תנאים אופטימליים אלו יתנו לעובדים יכולת למקסם את חדשנותם והשראתם, על מנת לשוב ולהמציא מחדש רעיונות פורצי דרך שימצבו את החברה כמרכז הרכב האוטונומי העולמי.

מייסד שותף, נשיא ומנכ"ל מובילאיי, זיו אבירם: "אין שבוע מתאים מזה, בו מציינים 50 שנה לאיחוד ירושלים, בכדי להרחיב את פעילותה של מובילאיי בעיר. מובילאיי ממשיכה בעשייתה למצב את ישראל כמובילה העולמית במהפכה הטכנולוגית הבאה. ירושלים היא המקום המתאים ביותר לשאוב ממנו השראה של מצוינות, צניעות, דרך ארץ ונאמנות למטרה. כחלק מתהליך ההתרחבות, תייצר מובילאיי אלפי מקומות עבודה ותיקח חלק מרכזי בקידום התעסוקה ופיתוח הכלכלה בישראל.

מובילאיי היא מימוש החלום הטכנולוגי שהחל בתאוריות מתחום מדעי המחשב, למידה חישובית ובינה מלאכותית ופותח כאן - בירושלים וימשיך כך, עד שנגשים את החזון של נהיגה אוטונומית על כל המה משתמע מכך - כלכלית, טכנולוגית וכאמור הצלת חיים. מייסדי מובילאיי גאים להיות חלק מהדור שזכה לראות את התגשמות חלום איחוד ירושלים בשנת 67' וזוכים להגשים את חלום הפיכתנו לאומה מובילה טכנולוגית."

ראש העיר ירושלים ניר ברקת "מובילאיי היא גאווה ירושלמית שהציבה את ירושלים כמובילה בתחום פיתוח הרכב האוטונומי. התרחבותה של מובילאיי בירושלים היא עדות נוספת לחוזקו ועוצמתו של ענף ההייטק בירושלים שנמצא בפריחה והתרחבות אדירה. אנו נמשיך לפתח את תעשיית ההייטק בעיר ונמשוך עוד חברות בינלאומיות שיחזקו את כלכלת העיר, ייצרו מקומות עבודה חדשים וייהנו מהמוחות הטובים ביותר בעולם".

הדמיות- אדריכל פרופ' משה צור האדריכל ומשרד וקסמן גוברין גבע.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה