תושבת ירושלים נעצרה בחשד שביצעה עסקאות סמים



הבוקר (ה') עצרו בלשי משטרת ישראל צעירה תושבת ירושלים בחשד שביצעה עשרות עסקאות סמים באמצעות תוכנת הצפנה

ראשיתה של החקירה עם מידע שהתקבל במשטרה לפיו הצעירה משתמשת באמצעות תוכנת ה'טלגרם', מערכת מסרים מיידיים מוצפנת, לשם קיום קשר עם לקוחות עימם קיימה עפ"י החשד עשרות עסקאות סמים.

עוד עולה כי החשודה יצרה באמצעות ה'טלגרם' מעגל מורשים שבפניהם הזדהתה באמצעות כינוי בעוד שפרטיה האישיים לא היו מוכרים ו/או גלויים לעיני שאר המשתמשים. החשודה נהגה לאשר כל משתמש ובקבוצה המוצפנת הפיצה תמונות הסמים שברשותה אותם הציעה למכירה. כשהיתה מקבלת פניה על לקיום עסקת סמים, היתה מעבירה את הפונה לשיחה פרטית בתוכנה במהלכה נקבעים הפרטים אודות כמויות, מחיר ומקום מפגש.

פעילות חקירתית גלויה וסמויה של המשטרה הובילה לאיתור שיטת הפעולה, איתור זהות החשודה ופרטיה ומעצרה הבוקר (ה') בנתב"ג עם נחיתתה בארץ מחו"ל.
במקביל למעצרה ביצעו השוטרים חיפוש בדירתה בשכונה בדרום ירושלים, שם תפסו חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה מחולק לשקיות .
כאמור הצעירה, תושבת ירושלים בשנות ה 20 נעצרה יחד עם אחותה הצעירה ממנה החשודה שסייעה לה בחלק מעסקאות הסמים. שתיהן הובאו לחקירה בתחנת לב הבירה ובהמשך יובאו בפני בית המשפט לדיון בעניינן.
במשטרה הדגישו כי נסיונות ל'הסוות' קיום עסקאות סמים גם באמצעות תוכנות הצפנה מתקדמות לא צלחו, כמו במקרה זה. משטרת ישראל פועלת כל העת בכל המישורים לסיכול ומניעת עבירות ומעצרם של חשודים המפיצים סמים מסוכנים.
תמונות: דוברות המשטרה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה