סגן השר להגנת הסביבה, ח"כ ירון מזוז, ערך סיור בגן הלאומי עיר דוד



את הסיור לסגן השר וצוות לשכתו העביר דוידל'ה בארי, חתן פרס ישראל לשנת 2017, סגן השר מזוז: "דווקא בימים בהם באונסק"ו קיבלו החלטה אומללה בנוגע לירושלים, החלטתי לקיים את הגיבוש הצוותי במקום הכי שורשי בישראל"

סגן השר להגנת הסביבה ויו"ר המועצה הציבורית 'מחשב לכל ילד' מטעם הממשלה, ח"כ ירון מזוז (הליכוד), ערך היום (א') סיור ביחד עם צוות לשכתו בגן הלאומי עיר דוד.

את הסיור לסגן השר וצוות לשכתו העביר דוידל'ה בארי, חתן פרס ישראל למפעל חיים לשנת 2017, מחדש עיר דוד ומוביל את העשייה בה, כך שזו הפכה לאתר מורשת עולמי המושך אליו כחצי מיליון מבקרים ותיירים מהארץ ומהעולם מידי שנה. בעיר דוד ניתן להיחשף באופן בלתי אמצעי לקשר השורשי של עם ישראל למורשתו בירושלים מזה למעלה מ-3000 שנה.

"דווקא בימים אלה, בהם באונסק"ו קיבלו החלטה כה אומללה בנוגע לירושלים", סיפר סגן השר, "קיבלתי החלטה לקיים את הגיבוש הצוותי במקום הכי שורשי בישראל ובכך לתת אמירה – אנחנו כאן, היינו כאן ונישאר כאן. הייתה לי זכות גדולה לקחת חלק בסיור ולגעת בהיסטוריה של עם ישראל. ירושלים היא בירת הנצח של העם היהודי וזה לא הולך להשתנות". 

במהלך הסיור, סיפר בארי לח"כ מזוז כי צעירים אחרי צבא המעוניינים לעבוד בחפירות בגן הלאומי, זוכים להכרה בעבודתם כעבודה מועדפת. סגן השר מזוז קרא בהקשר לזה "לכל צעירי הליכוד להגיע ולעבוד במקום – ולקחת חלק בהיסטוריה של העם היהודי".

קרדיט צילום: דוברות סגן השר 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה