ערב עיון מקצועי לאנשי מד"א



בערב עיון מקצועי ומיוחד שנערך במרכז הרפואי שערי צדק לקחו חלק כ-220 חובשים ופאראמדיקים, עובדים ומתנדבים של מד"א ושמעו מגוון הרצאות בתחום הטיפול בנפגעי טראומת ראש, פנים, פה ולסת מפי בכירי רופאי המרכז הרפואי שערי צדק

בערב עיון מקצועי שהתקיים באודיטוריום במרכז הרפואי שערי צדק שבירושלים בהשתתפות למעלה מ- 220 חובשים ופאראמדיקים ממד"א הועברו הרצאות מקצועיות ע"י ד"ר נבו מרגלית מנהל המחלקה הנוירוכירורגית, ד"ר ערן רגב מנהל היחידה לכירורגית פה ולסתות וד"ר עופר מרין מנהל מערך הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק.

מטרת הכנס שהופק בהובלת פאראמדיק מד"א ראם נעימי היא להעמיק את הידע של אנשי הצוות הרפואי של מד"א המגיעים לזירות אירוע בהן יש פצועי ראש. הכנסים הללו הם חלק מתכנית רב שנתית של שיתוף פעולה בין מד"א לבתי חולים בעיר ירושלים.

שלמה פטרובר, מנהל מרחב מד"א ירושלים: "אני גאה במאות עובדי ומתנדבי מרחב ירושלים של מד"א שהגיעו לכנס המקצועי שהתקיים במרכז הרפואי שערי צדק והראו שוב את העובדה שהמקצועיות והעמקת הידע היא ערך עליון עבורם. למד"א יש שיתוף פעולה מדהים וחשוב עם בתי החולים בעיר בכלל, ושערי צדק בפרט".

פרופ' יונתן הלוי, מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק: "ההרצאות זכו למחמאות רבות מצד השומעים והן חלק משיתוף הפעולה המתמשך בין שערי צדק בו נמצאת המחלקה לרפואה דחופה הגדולה בעיר הכוללת יחידת טראומה גדולה לבין מרחב ירושלים של מד"א בניהולו של מר שלמה פטרובר".

מנכ"ל מד"א,  אלי בין: "במד"א לומדים ומתפתחים כל העת מתוך מטרה להציל חיים במקצועיות וביעילות המירבית. אין ספק שערב עיון זה שהתקיים במרכז הרפואי שערי צדק מגביר את היכולות המקצועיות של עובדי ומתנדבי מד"א ומחזק את הקשר בין צוותי מד"א לבית החולים שאליו הם מפנים חולים ופצועים רבים. אני רוצה להודות להנהלת בית החולים בראשות פרופ' יונתן הלוי על שיתוף הפעולה הטוב ועל הכנס המקצועי המעשיר".

 
תמונה: באדיבות דוברות מד"א 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה