ברקת על החלטת אונסקו: "החלטה הזויה של ארגון הזוי"



למרות המאמצים הדיפלומטים של ישראל, אונסק"ו החליטה כי ישראל מהווה כוח כובש בירושלים. ראש העיר ניר ברקת: "ההחלטה מוכיחה שוב כי מדובר בארגון סהרורי ואנטי ישראלי"

22 מדיניות הצביעו בעד ההחלטה שקובעת שישראל היא כוח כובש בירושלים. בין המדינות שהצביעו בעד הן רוסיה, סין, ברזיל, שבדיה, איראן, מלזיה, מאוריציוס, ניגריה, סנגל, דרא"פ, בנגלדש, פקיסטן, מלזיה, ניקרגואה, צ'אד ושבע מדינות ערב.

ראש העיר ירושלים ניר ברקת על החלטת אונסקו: "שוב, החלטה הזויה של ארגון הזוי. לפני מספר שבועות אירחתי לסיור בעיר דוד שגרירים מארגון אונסקו. צעדנו עם תנ"ך ביד במעלה עיר דוד על האבנים המשופשפות עליהם צעדו בני עמנו כבר לפני 3000 שנה וראינו איך ההיסטוריה והתנ"ך מתחברים והופכים למציאות שאי אפשר להכחישה.
ההחלטה  שקיבל הערב ארגון אונסק"ו מוכיחה שוב כי מדובר בארגון סהרורי ואנטי ישראלי. במקום לעמוד לצד ירושלים הם בוחרים לעמוד  לצידם של מבקשי רעתנו.  התשובה שלנו היא להמשיך ולבנות את ירושלים . חג שמח מדינת ישראל וחג שמח ירושלים שחוגגת השנה את שנת היובל לאיחודה".

בתמונה: סיור שערך ראש העיר לשגרירים מאונסקו יחד עם דוידלה בארי שקיבל את פרס ישראל על משימת חייו לחשוף את עברנו בירושלים. צילום: ארנון בוסאני


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה