אנסטסיה גלושקוב מונתה למנהלת תחום קידום תשתיות צעירות בספורט ההישגי בירושלים



עיריית ירושלים מינתה את אנסטסיה גלושקוב, מהספורטאיות האולימפיות הגדולות של הספורט הישראלי, למנהלת תחום קידום תשתיות צעירות בספורט ההישגי בירושלים

גלושקוב, שהודיעה בחודש שעבר על פרישה, לאחר קריירה ארוכה ומפוארת בת 22 שנים בהן הובילה את ענף השחייה האומנותית בישראל, מצטרפת לאגף הספורט העירוני בירושלים ובמסגרת תפקידה החדש, תהיה אחראית על טיפוח הספורטאים והספורטאיות,בגילאים הצעירים, בענפי הספורט ההישגיים, קבוצתיים ואישיים כאחד, בבירה.

גלושקוב, 31, הנחשבת לבכירת השחייניות האומנותיות בישראל בכל הזמנים , הפכה באולימפיאדה האחרונה שנערכה בשנה שעברה בריו דה ז'ינרו, לספורטאית הישראלית הראשונה בהיסטוריה שהשתתפה בארבע אולימפיאדות ברציפות (ריו 2016, לונדון 2012, בייג'ינג 2008 ואתונה 2004). הישג השיא בקריירה שלה היה המקום הרביעי באליפות אירופה בשנת 2010 שנערכה בהונגריה. גלושקוב, אף זכתה 16 פעמים ברציפות באליפות ישראל בשחייה אומנותית.

במסגרת תפקידה באגף הספורט העירוני, תהיה גלושקוב אמונה על הניהול המקצועי של כל תשתיות הצעירות בספורט ההישגי וקידום דור העתיד של הספורטאים והספורטאיות בירושלים בענפים ההישגים. בין היתר תוביל ותקדם גלושקוב את פרויקט "ספורטאיות של זהב" אתנה ירושלים, פרויקט "פרחי ספורט", תכניות ומרכזי מצוינות בספורט, ופנימיות לספורטאים מצטיינים. 

איציק קורנפיין , מנהל אגף הספורט העירוני :" אנו שמחים על הצטרפותה של אנסטסיה גלושקוב לשורותינו. אנסטסיה ,מהווה מודל לחיקוי וסמל להישגיות ולמצוינות והבחירה בה כדמות המובילה לקידום וטיפוח הדור הצעיר של הספורטאים והספורטאיות בענפי הספורט ההישגים בירושלים, הייתה טבעית לחלוטין. הצטרפותה של ספורטאית גדולה בקנה מידה של אנסטסיה, מהווה נדבך נוסף בתנופת הספורט האדירה שחווה העיר ירושליםובמימוש החזון שלנו,לקידום הספורט ההישגי בעיר, בגילאים הצעירים בשנים הקרובות".

אנסטסיה גלושקוב :"אני מאוד שמחה ונרגשת להצטרף לאגף הספורט בירושלים ולקחת חלק בקידום הספורט ההישגי בישראלככלל ובירושלים בפרט. אני רואה בתפקיד זה שליחות אמיתית ,אחריות ואתגר גדול להיות שותפה ומשפיעה בקידומו של הספורט ההישגי בארץ. אין לי ספק, שעבודה נכונה עם הדור הצעיר, המתמקדת במגמה של שאיפות גבוהות וחינוך למצוינות בספורט ההישגי, תביא לנוער איכותי יותר שמבין מהם הערכים החשובים בחיים מעבר לקריירה הספורטיבית". 

בתמונה:  אנסטסיה גלושקוב ואיציק קורנפיין מנהל אגף הספורט העירוני, באדיבות יח"צ


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה