מכללת אורט להנדסאים ירושלים: נפתחה ההרשמה לשנת הלימודים



מכללת אורט להנדסאים ירושלים, פתחה לאחרונה את ההרשמה לשנת הלימודים האקדמית תשע"ח. המכללה רשמה בשנים האחרונות זינוק אדיר ונמצאת בתנופה אקדמית מרשימה

על פי נתוני פתיחת ההרשמה עולה כי קיימת עלייה משמעותית בביקוש למקצועות הטכנולוגיים שהינם המקצועות הנדרשים ביותר בשוק.בין החוגים המבוקשים ביותר במכללת אורט ירושלים ניתן למצוא: הנדסת חשמל,אדריכלות ועיצוב פנים, הנדסה האזרחית, תוכנה, מכטרוניקה ואלקטרוניקה. מחלקות נוספות במכללה הינם: אדריכלות נוף, עיצוב מדיה ותעשיה וניהול.

בלימודי תעודה המקצועות המבוקשים הינם: חשמלאי מוסמך, חשמלאי ראשי, מנהלי עבודה בבניין, מורשי נגישות מתו"ס וגרפיקה ממוחשבת, המקבלים רישוי של משרד הכלכלה.

בשבוע שעבר הסתיים בהצלחה מרובה קורס מנהלי עבודה למהנדסים והנדסאים – הקורס מיועד למהנסים והנדסאי בניין בעלי ניסיון של שנתיים ומכשיר אותם להיות מנהלי עבודה בשטח – מקצוע מבוקש וחסר מאוד באזור ירושלים.

בנוסף,בחודשים הקרובים ייפתח קורס החדש וייחודי של המכללה קורס מלונאות. עקב המחסור למגמה בירושלים והסביבההקורס צפוי להיות אחד הפופולאריים ביותר בשנת הלימודים הבאה. הקורס,בשיתוף עם גורמי תיירות חשובים כגון משרד התיירות, התאחדות המלונות ואיגוד מנהלי בתי המלון, יכשיר את דור העתיד של דרג מנהלי הביניים במלונאות ובעלי התפקידים המובילים בבתי המלון בישראל.

השנה לומדים במכללת אורט להנדסאים כ-1000 סטודנטים וסטודנטיות וההערכה היא כי על פי קצב ההרשמה לשנת הלימודים תשע"ח, יגדל מספר הסטודנטים בכ-15 אחוזים.

 יצוין כי השנה השיקה המכללה מרכז הכשרה ייחודי , הנותן מענה למגוון צרכים של הסטודנטים, החל מאבחונים וכלה בהתאמות, סדנאות ותגבורים לליקוי למידה וזאת על מנת לאפשר לסטודנטים ליווי מותאם אישית עד לסיום הלימודים על מנת לשפר באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה שלהם. בנוסף, מחלקת המכללה מדי שנה בין 80-100 מלגות, הן לסטודנטים מצטיינים והן על רקע סוציואקונומי ובנוסף

הדס ישראלי, מנהלת המכללה: "גם בשנת הלימודים הבאה נפעל ביתר שאת לכך שהמכללה שלנו תהווה בחירה ראשונה ומועדפת בקרב כלל הסטודנטים בתחום הלימודים הטכנולוגיים תוך שמירה על עדכניות בתחומי הטכנולוגיה ובניה וטיפוח יחסי גומלין הדוקים עם התעשייה.כמו כן, נפעל לעידוד מצוינות בקרב הלומדים תוך יצירת סביבת לימודים תומכת".

 תמונה: באדיבות יח"צ


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה