שתיים זה תמיד ביחד



התאומות אפרת ונחמה בנות ה-24, החליטו ללדת את ילדיהן בהדסה הר הצופים אך לא ידעו שזה יקרה בדיוק באותו היום ושיגיעו לבושות באותו הבגד ללידה

יום מיוחד וכפול בהחלט בהדסה הר הצופים. כאשר התאומות אפרת ונחמה בנות ה-24,  החליטו ללדת את ילדיהן בהדסה הר הצופים אך לא ידעו שזה יקרה בדיוק באותו היום.

״אני ילדתי ראשונה״, מספרת בחיוך אפרת, ״וזו הייתה חווייה ארוכה מאוד. למזלי הצוות כאן פשוט עטף אותי והיה מאוד קשוב לאורך כל הלידה, כשאמא שלי איתי כמובן, עד ללידת בני״.

בעוד אמה של אפרת תומכת בבתה האחת, הגיעה גם בתה השנייה עקב צירים שאותתו על הלידה המתקרבת. ״כשאחותי ילדה, פשוט הרגשתי שזה יהיה גם היום שלי״, מספרת נחמה בהתרגשות. היא ואחותה היו בדיוק באותו שלב בהריון. ״אמא שלי התקשרה לדבר איתי על הלידה של אפרת ואני מספרת לה שגם אני עם צירים מתקדמים, זה היה מצחיק, לא דמיינו שכך יהיה. אבל לאורך כל החיים אני ואפרת חווינו חיבור כזה, אנחנו מאוד מאוד קרובות והמון פעמים כשהיא הרגישה כאב אני הרגשתי גם, היו לנו טלפתיות ומחשבות זהות. והנה, ההרגשה שלי הייתה נכונה גם הפעם - עוד באותו לילה ילדתי את בתי״. 

האחיות, אמהות טריות לראשונה בחייהן, סיפרו כי הגיעו ללידה במקרה באותה החולצה. ״הצוות המדהים שהיה צמוד אלינו פשוט התבלבל לרגע, מי היא היולדת שמופיעה לנגד עיניהם שוב ושוב... טיפל בנו אותו הרופא וטיפלו בנו מיילדות באותה המשמרת, ועד עכשיו כולם מתעניינים ודואגים לנו במכופל, זו פשוט אוירה ביתית ואינטימית, מרגישים כאן קירבה אמיתית שקיימת בין היולדות לצוות. זה מרגש שנגדל את הילדים שלנו יחד, בדיוק מאותה נקודת התחלה״, סיכמו בחיוך.

צילום, דוברות הדסה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה