ח"כ יאיר לפיד "ירושלים צריכה להיות עיר שמקבלת יותר"



בראיון לרדיו ירושלים אומר ח"כ יאיר לפיד, יו"ר יש עתיד כי בתקופה שהוא היה שר אוצר הוא נתן הרבה מאוד כסף לבירה משום שהוא חושב שירושלים צריכה להיות עיר שמקבלת יותר

ח"כ יאיר לפיד התראיין לרדיו ירושלים לתכנית 'בדרך הביתה' בהגשת שלום אורן. שר האוצר לשעבר התייחס לירושלים הבירה ולמאבק האחרון של ראש העיר בנוגע לתקציב "אני כשהייתי שר האוצר זו הייתה תקופה יותר קשה ממה שיש היום. ולמרות שהיינו בתקופה של קיצוצים כואבים נתתי הרבה מאוד כסף לעיריית ירושלים משום שאני חושב שירושלים צריכה להיות עיר שמקבלת יותר, שאזרחיה חיים ברווחה ושהתיירים שמגיעים לעיר פוגשים בעיר ניקייה". 

לפיד גם התייחס לדוח צוק איתן ואמר "המיתולוגיה של צה"ל ושל הדרג המדיני אמרה 'טעית תגיד טעיתי' ותלך לתקן. במקום זה ראש הממשלה מנסה להביא הוכחוות מופרחות שהוא לא טעה כדי שיוכל להגיד אני הראשון שזיהיתי. אז הדוח את זה מסיים הלך בדק פרוטוקולים והליכי עבודה; אמר הייתה פה תקלה אבל עכשיו מה שצריך זה לתקן, אני לא אומר שרה"מ צריך להתפטר, הוא צריך להגיד טעיתי ובוא נלך לתקן. והצבא גם עשה את זה". 

עוד הוסיף לפיד  "אני חושב שהשנה אנחנו בשנת בחירות, המערכת כולה מתנהלת ומתנהגת כאילו היא בדרך לבחירות, אתה רואה את היחסים בין אנשים שאמורים לשבת באותה ממשלה וקואליציה ואני לא רואה איך זה מחזיק מעמד". 

הראיון כולו כפי ששודר בתוכנית "  בדרך הביתה" :

https://www.mixcloud.com/shalom-oren/%D7%99%D7%90%D7%99%D7%A8-%D7%9C%D7%A4%D7%99%D7%93-%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%9F/


תמונה: יונתן סינדל/ flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה