הרצח במועדון ה"קינג ג'ורג'" : 13 שנות מאסר על הנאשם בהריגה



יעקב ברמי ז"ל נדקר ב2015 מחוץ למועדון "קינג ג'ורג'" שבמרכז העיר, זאת לאחר ויכוח שהתפתח בין אחיו לבין צעיר נוסף, על רקע ניסיון להתחיל עם בת דודתם של האחים. היום (ב') גזר בית המשפט המחוזי 13 שנות מאסר על ישראל חנניאבייב שדקר אותו למוות

בספטמבר 2015 , הגיעו שלושת הנאשמים, ישראל חנניאבייב, בן 24, עבד אל רחמן סליימה, בן 35 ופאדי לחאם, בן 37, לבלות במועדון "קינג ג'ורג'" בירושלים. השלושה הגיעו כל אחד בנפרד כאשר חנניאייב נושא על גופו סכין מתקפלת בעלת להב באורך של 9 ס"מ, כשהיא מוצמדת לגופו עם תופסן לגומי של תחתוניו. 

צחק ברמי ואחיו התאום יעקב ברמי ז"ל הגיעו יחד עם חבריהם למועדון. על פי כתב האישום, כשיצחק שב למועדון מהמרפסת כשהוא ובת דודו אוחזים זה בידה של זו, חנניאייב ניגש אליו והוביל אותו לשירותים של המועדון. שם הכניס את יצחק לאחד התאים בניגוד לרצונו והחל להכותו. בין השניים החל להתפתח עימות פיזי במהלכו הגיע לשירותים גם יעקב ז"ל והחל לעזור לאחיו במאבקו. במהלך הקטטה שלף חנניאייב את הסכין ודקר את יצחק ארבע פעמים בבטנו וברגלו. מבלים ששהו בסמוך החלו להפריד ביניהם, ויעקב ויצחק נמלטו מהמועדון. חנניאייב קרא לשני הנאשמים האחרים והשלושה החלו לצאת לכיוונם של האחים. כשהנאשמים התקרבו אל השניים, והחלה קטטה כאשר חבריו של חנניאייב משתמשים באגרופיהם ובגז מדמיע. חנניאייב שלף את הסכין שעל גופו ודקר את יעקב שלוש דקירות בפלג גופו העליון והוא התמוטט על הכביש. הם השאירו את השניים במקום וחנניאייב השליך את הסכין לביוב.

היום (ב') כאמור, גזר בית המשפט המחוזי בעיר 13 שנות מאסר על ישראל חנניאייב הנאשם בהריגה. כמו כן הוא נדרש לשלם פיצוי של 100,000 ₪ להורי המנוח. כזכור, 27 חודשי מאסר נגזרו על עבד א-רחמן סליימה, שהורשע בקשירת קשר ובתקיפתו של ברמי. א-רחמן הודה והורשע במסגרת הסדר טיעון, שבו סוכם על עונש המאסר וכן על פיצוי של 17 אלף שקל למשפחתו של ברמי.

תמונה: אביר סולטן/ flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה