משה ליאון פורש מעיסוקיו כרואה חשבון



חבר מועצת העיר ומחזיק תיק המנהלים הקהילתיים, משה ליאון הודיע היום (א') כי הוא פורש מהשותפות במשרד, ליאון אורלצקי, ומהעיסוק בראיית חשבון. מקורביו של ליאון אומרים כי בכוונתו להשקיע בתפקידו בבירה "משה ליאון בהחלט ראוי להיות ראש העיר הבא של ירושלים"

משה ליאון שהיום משמש כחבר מועצת העיר, ומחזיק תיק המנהלים הקהילתיים הקים את משרד רואה חשבון, ליאון- אורלצקי, לפני 25 שנה. בינואר 2007 התמזג עם המשרד הירושלמי חגי ולנשטיין ועם משרדו של רו"ח דודי גולדברג, ראש לשכת רואי החשבון לשעבר. 

היום (א'), כאמור הודיע ליאון כי הוא פורש מהעיסוק בראיית חשבון "אני מסיים קריירה ארוכה ופורייה של שותפות במשרד ליאון-אורליצקי, שאותו ייסדתי בשנת 1991. התחלנו ממשרד קטן והתפתחנו וגדלנו עם השנים יחד עם צוות מסור ומקצועי מהשורה הראשונה של תחום ראיית החשבון בישראל. אני גאה בהישגיה של הפירמה ובהון האנושי שלה, ורוצה הודות לשותפיי לדרך, שבלעדיהם הישגיי הפירמה לא היו יכולים לקרות, ולכל מי שהיה לצידי לאורך דרכי המקצועית". 

מקורביו של ליאון מסרו לאתר ירושלים נט כי בכוונתו של ליאון להשקיע בעיר ירושלים ובתפקידיו כחבר מועצה "ליאון הוכיח את האכפתיות שלו ואת הדאגה שלו לעיר בכך שהעתיק את מקום מגוריו לפני 4 שנים לירושלים והחל לפעול במרץ בתוך מועצת העיר ובוועדות השונות וקידם לא מעט נושאים חברתיים. כמו כן מאז שהתמנה ליו״ר המינהליים הקהילתיים הוא עושה לא מעט כדי שהציבור יהנה ממינהל קהילתי טוב, וממגוון שירותים רחב בשכונה. אז אם למישהו היה ספק היום אנו בטוחים שכבר אין. משה ליאון בהחלט ראוי להיות ראש העיר הבא של ירושלים. בסיום תפקידו במשרד רו״ח אותו הקים אנחנו רוצים לאחל לו בהצלחה בהמשך הדרך ובכל אשר יעשה יצליח".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה