הסתיימה השביתה בעיר



אחרי שלושה ימים במסגרתם שבתה עיריית ירושלים, והעיר התמלאה באשפה. הערב (ג'), הסתיימה השביתה, זאת לאחר התערבותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו שהתקשר לראש העיר ירושלים ניר ברקת, וביקש ממנו לסיים את השביתה. ראש העיר נענה לבקשה

ראש הממשלה בנימין נתניהו, התקשר הערב (ג') לראש העיר ירושלים ניר ברקת, וביקש ממנו לסיים את השביתה, וכן הזמין אותו לישיבת הממשלה הקרובה ביום ראשון, במטרה לסייע ולמצוא פיתרון ראוי לתקציבה של ירושלים.

ראש העיר נענה לבקשתו וסיכם עם שותפיו למאבק - הנהלת העיר, ההסתדרות בירושלים, ארגון ההורים העירוני, והמינהלים הקהילתיים על הפסקת העיצומים במטרה לאפשר ברוח טובה לסיים את המשבר.  ראש העיר: "אני מודה לראש הממשלה שהחליט לקחת אחריות ולהתערב ולהביא את הסוגיה לפתחה של ממשלת ישראל כדי להביא פיתרון שיבטיח את עתידה של ירושלים. כמו כן אני רוצה להודות לשר לענייני ירושלים זאב אלקין על מעורבותו.  אין לנו דרך אחרת , רק להצליח. נמשיך לעמוד על המשמר כדי להבטיח שתושבי ירושלים יקבלו את המגיע להם. כולי תקווה שהתערבותו של ראש הממשלה, ורצון טוב של הממשלה ובמיוחד של שר האוצר כחלון ומשרדו יביאו לפריצת דרך לחיזוקה וביצורה של ירושלים גם בעתיד".

תמונהף מיכל פתאל/ flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה