ראש העיר, ניר ברקת בראיון לרדיו ירושלים: "הפעם נאבק עד הסוף"



בימים אלה אנו עדים לסיבוב מהלומות שני בין האוצר לעירייה, הסיבה אי העברת התקציב לעירייה. עיריית ירושלים פתחה בשביתה והאשמות הדדיות יש בין האוצר לעירייה. ברקת בראיון לרדיו ירושלים "עד שלא ימולאו כל הדרישות, תימשך השביתה למען התושבים"

ראש העיר, ניר ברקת התראיין לתכנית 'בדרך הביתה', בהגשת שלום אורן ברדיו ירושלים והתיייחס לשביתה ואמר: אנחנו ביומיים עצובים מאוד לעיר, האוצר לא קיים איתי ישיבת עבודה אחת. לשמחתי הרבה ירושלים מתקדמת אך כל פעם בדיוני תקציב אנחנו צריכים להלחם. לצערי לא הגענו להסכמה עם האוצר. ירושלים מתפתחת משנה לשנה, אני שואל את משרד האוצר ירושלים לאן? איפה נראה את ירושלים בעשר שנים מהיום?, הדיון הזה אינו מתקיים עם האוצר. פשוט מתעלמים מהאתגרים שלנו - הביטחוניים. אי ההענות מהאוצר והעובדה שלא יושבים איתנו זה פשוט בושה וחרפה". 

לדברי האוצר לכך שהשביתה ברוטלית ושהטקטיקות מבזות וחסרות הצדקה ונעשות על חשבונם של תושבי העיר, אמר ראש העיר, "תודה לאל העיר שלנו מנוהלת בלי שום גרעונות ואנחנו עושים הרבה עם מעט משאבים. כל תושב יודע שהעיר התקדמה. אנחנו נלחמים לטובת התושבים, ואני בשביל טובתה של ירולשים אלחם עד הסוף נגד מי ששכח אותנו".

ברקת הוסיף "מאוד קשה לי אני יודע עד כמה התושבים סובלים ולכן דחינו את זה וחיפשתי כל פיתרון. אני רק דבר אחד מבקש מהציבור להבין, אנחנו חיים כולנו יחד ואנחנו מאוד חרדים לטובתה של העיר. כל עוד הדבר תלוי בי ובשותפים שלנו אין סיכוי שנוותר על מה שמגיע לירושלים והאוצר כבר הבטיח שנקבל את הסכום הזה". 

תמונה: הדס פרוש/ flash 90  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה