אושר בוועדת הכספים של מועצת העיר תקציב להסדרת התנועה בשדרות גולדה מאיר



מעל 5 מיליון ש"ח אושרו בוועדת הכספים של מועצת העיר ירושלים לקיום עבודות תשתית להפחתת העומס בשדרות גולדה מאיר בסמוך לשכונת רמות. דב קלמנוביץ חבר הוועדה: "העברת הסעיפים מסייעים בתכנית כוללת להפחתת העומס בכביש"

תושבי שכונת רמות בירושלים התקועים בפקקים יכולים להתחיל לנשום לרווחה, מכיוון שוועדת הכספים במועצת העיר העבירה השבוע שני סעיפי תקצוב בסך של מעל חמישה מיליון שקלים להסדרת התנועה בשדרות גולדה מאיר לכיוון הר חוצבים, אשר סמוכות לרמות.

כיום, כל מי שרוצה להתחבר לכביש המחבר בין שדרות בגין לכביש 1 באזור צפון העיר חייב לרדת לרמות וכניסה של רכבים רבים מחוץ לעיר לשדרות גולדה מעמיס מאוד על התנועה שם. לאור כך, נפגש קלמנוביץ בעבר עם תושבי השכונה אשר הוא תושב בה בעצמו, פנה לשר התחבורה בעניין ואף הציע מספר פתרונות לטווח הקצר, הבינוני והארוך.

כעת, אישור התקציב לעבודות ההסדרה בשדרות גולדה נוספות לתכנית כללית להפחתת העומס ועל כך בירך קלמנוביץ ואמר: "נשחרר את רמות לחופשי. התחלנו בסדרת פעולות על מנת להקל על בעיית הפקקים בשדרות גולדה מאיר אשר מחבר בין שכונת רמות לשאר העיר. אישור של מעל ל-5 מיליון ש"ח בוועדת הכספים הנוגעים להסדרת התנועה בציר, יסייעו בתכנית כוללת שתפחית את כמות הרכבים והתנועה על הציר בשעות העומס כדי שרווחת התושבים והבאים מחוץ לעיר תהיה מרבית".

תמונה: ליאור מזרחי/ flash 90 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה