כתב אישום: התחזה לנער בן 16 ויצר קשר עם כעשרים קטינות באמצעות הרשת



פרקליטות מחוז ירושלים, הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב ירושלים בן 41 שניהל שיחות בעלות אופי מיני עם עשרות קטינות כאשר התחזה לנער בן 16

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד יעל איגרא אונגר, הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אברהם יגן, תושב ירושלים בן 41 בגין עבירות של החזקת חומר תועבה ובו דמותו של קטין, מידע כוזב או פלט כוזב, קבלת דבר במרמה, איומים ומעשה מגונה במרמה בקטינה עד גיל 16.

על פי  כתב האישום הנאשם החזיק במחשבו האישי אלפי תמונות וסרטונים פדופיליים, וכן התחזה לנער בן 16 ויצר קשר עם כעשרים קטינות בגילאי 13-16 באמצעות רשת האינסטגרם.

לאחר יצירת הקשר הראשוני נהג הנאשם לבקש מהבנות את מספר הטלפון שלהן והחל לשוחח איתן טלפונית וכן להתכתב עמן באמצעות היישום "ווטסאפ".  במסגרת הקשר נהג הנאשם להחמיא לבנות על מראן החיצוני, וביקש כי ישלחו לו תמונות שלהן, הן בלבוש מלא והן בלבוש חלקי. כמו כן, יזם וקיים הנאשם עם חלק מהבנות שיחות בענייני מין ואף שאל אם ירצו לקיים עמו יחסי מין, הכל לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים.

באחד המקרים, יזם הנאשם קשר עם ילדה בת 13 וביקש שתשלח לו תמונות עירום וסרטונים שלה תוך שהוא מאיים כי יפגע בה. במהלך השיחות ביניהם אמר לה הנאשם כי הוא מעוניין לקיים עימה יחסי מין והיא הבהירה כי היא צעירה מדי. עוד עולה מכתב האישום כי הנאשם איים עליה כי אם לא תשלח לו תמונות עירום נוספות הוא יפרסם את תמונותיה ברשת וישלח אותן לאימה.

תמונה: נטי שוחט/ flash 90 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה