פעילות גופנית במקום תרופות



'שערי צדק ספורט' תפעיל בארנה מרכז לרפואת ספורט שישלב חדרי בדיקות פיזיולוגיות, חדרי יועצים, חדרי טיפולים וחדר כושר

ביום חמישי האחרון נחתם הסכם שיתוף פעולה בין  "שערי צדק ספורט", המרכז לרפואת ספורט של  שערי צדק  לבין חברת 'אריאל' המנהלת מטעם עיריית ירושלים את מתחם הארנה.  'שערי צדק ספורט' תפעיל בארנה מרכז לרפואת ספורט שישלב חדרי בדיקות פיזיולוגיות, חדרי יועצים, חדרי טיפולים וחדר כושר.

המרכז לרפואת ספורט בראשות פרופ' נעמה קונסטנטיני פונה לכל שכבות הציבור:  החל מאנשים שמעולם לא עסקו בספורט ומעוניינים להתחיל, דרך ילדים, בני נוער, אנשים עם מחלות שונות וכלה  בספורטאים חובבים ומקצוענים. בין היתר יינתנו במקום ייעוץ לתזונה לעוסקים בספורט ופעילות גופנית מותאמת, טיפולים בפציעות ספורט ותכנית לאורח חיים בריא. לדברי פרופ' קונסטנטיני: "פעילות ספורטיבית הוכחה כמשפרת את איכות החיים הפיזית והנפשית ומאריכה את תוחלת החיים".  

במסגרת שיתוף הפעולה שוכרת שערי צדק במתחם כ– 200 מ"ר להקמת חדרי בדיקה לרופאים, חדרי טיפולים וחדר כושר מקצועי.  

ציון תורג'מן, מנהל חברת 'אריאל', המפעילה את מתחם הארנה, בירך על שיתוף הפעולה וציין כי השילוב בין המשכן, המהווה בית לספורטאים לבין 'שערי צדק ספורט', המוביל ברפואת הספורט בישראל, הוא שילוב מנצח.

"בחרנו למקם את 'שערי צדק ספורט' בארנה, המהווה את הלב הפועם של הספורט בירושלים"  ציינה גב' רות רלבג, סמנכ"לית הכספים של שערי צדק. "אין לי ספק שהשילוב בין הצוות שלנו, הכולל את טובי המומחים ברפואת ספורט בישראל, לבין האכסניה היוקרתית - יביא כבוד לכולנו".

בימים הקרובים יחל שיפוץ המתחם שצפוי להיפתח בעוד כשלושה חודשים. עד לפתיחה  תימשך הפעילות במרכז הספורט של האוניברסיטה העברית בהר הצופים.

תמונה: באדיבות דוברות שערי צדק 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה