עיריית ירושלים: מבצע אכיפה להריסת מבנים לא חוקיים בג'בל מוכבר



בימים האחרונים, עיריית ירושלים, מבצעת פעולות מיפוי ואכיפה בשכונת ג'בל מוכבר כנגד בניה לא חוקית, השתלטות על שטחי ציבור, בדיקות חובות ארנונה והיטלים

מדובר במבצע אכיפה בשכונת ג'בל מוכבר להריסת מבנים לא חוקיים שהוקמו על שטחים פתוחים, טיפול בעבירות בניה הקיימות בכפר, מיפוי עבירות הבניה לצורך טיפול משפטי, בדיקת חבות ארנונה והיטלים ופעולות אכיפה נוספות.

במסגרת הפעילות בוצעו אתמול (ד') פעולות הריסה ופינוי של שטח של כ- 5 דונם המיועד לבניית מוסדות חינוך לתושבי השכונה, עליו הוקמו ללא היתרים ובניגוד לחוק- 8 מבנים ארעיים המשמשים כעסק לחומרי בניין היוצר הפרעה קשה בשטח.

בנוסף, צוותי המחלקה לפיקוח על הבניה ביצעו בכפר פעילות למיפוי ואיתור עבירות בניה, זיהוי בעלי הבתים ורישומם וביצוע פעולות אכיפה כנגד עבירות בניה.

אגף שיטור ופיקוח ביצע ביום שלישי, הריסה ופינוי של מתחם בשטח של כדונם וחצי בצומת קונבר בו הוצבו 5 מבנים ארעיים המשמשים כאורוות. השטח מיועד לשמש כשטח ציבורי פתוח וכן לבניית הכביש האמריקאי, והבניה בו התבצעה באופן לא חוקי. במסגרת הפעילות פונה השטח, נהרסו המבנים הארעיים והועברו לטיפול בעלי החיים הנמצאים בו על ידי צוותי השירות הווטרינרי העירוני.

בעירייה מציינים כי מבצע האכיפה נועד כדי לטפל בעבירות בניה חמורות ובוטות, בניגוד לחוק ולכללי בטיחות, הפוגעות קשות במרחב הציבורי ובשכונה.

 תמונה: יונתן סינדל/ flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה