4 תושבי העיר העתיקה נעצרו בחשד שריססו כתובות בשבח המחבל מג'בל מוכבר



המשטרה עצרה 4 תושבי העיר העתיקה החשודים שריססו כתובות על גבי קירות ודלתות חנות ברובע המוסלמי בשבחו של המחבל מג'בל מוכבר. מהחקירה עולה כי הכתובות רוססו בלילה שלאחר הפיגוע באמצעות ספריי צבע ונכתבו בעברית ובערבית

תושבי העיר העתקיה בגילאי 13,16 ו-20 נעצרו בחשד שריססו כתובות על גבי קירות ודלתות חנות ברובע המוסלמי בשבחו של המחבל מג'בל מוכבר כשאמור, ביצע את הפיגוע בארמון הנציב ביום ראשון.

מהחקירה עולה כי הכתובות רוססו בלילה שלאחר הפיגוע באמצעות ספריי צבע ונכתבו בעברית ובערבית. בחיפוש שבוצע בבית החשודים אצל חלקם נתפסו תרסיסי צבע.
 
מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת. עוד ציינו במשטרה כי 'שוב אנו עדים למעורבותם של קטינים, חלקם בגילים צעירים מאוד, באירועי הפרות סדר שתוצאותיהם עלולים להוביל לסיכון ופגיעה ממשית בחיי אדם, בהם תושבים חפים מפשע. לצד הפעילות המבצעית בשטח , המשטרה קוראת להנהגה המקומית לגלות אחריות ולפעול למניעת מעורבות הקטינים בהפרות הסדר שמובילים למעצרם והבאתם לדין של המעורבים'.
 
בתוך כך, במהלך הלילה בוצע ידוי אבנים, הושלך בקבוק תבערה ונורו זיקוקין לעבר הכוחות הפועלים בג'בל מוכבר. אין נפגעים. המשטרה עיכבה לחקירה 3 קטינים בגילאי 12-14 .
 
תמונות: באדיבות דובר חטיבת המשטרה  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה