שנת 2016 בהדסה: מספר שיא של לידות בכל הזמנים



האגף לנשים ויולדות בהדסה מסכם את שנת 2016 עם לידתם של של 12,000 תינוקות בהדסה הר הצופים ובהדסה עין כרם, מספר שיא בהדסה בכל הזמנים

שנת 2017 החלה ובמרכז הרפואי הדסה כבר מסכמים את השנה שחלפה לה ומציינים כי במהלך שנת 2016 נולדו 12,000 תינוקות בבתי החולים. חודש דצמבר עצמו התאפיין בכמות לידות גדולה מזו שנרשמה בשנים קודמות.

פרופ׳ זאב רוטשטיין המציין בתקופה זו שנה לכהונתו בתפקיד מנכ״ל הדסה: ״מגמת העלייה החדה במספרי היולדות מלמדת אותנו, הצוותים בהדסה, כי היולדות אכן מזהות את המקום החם והמסור ביותר ללדת בו ובוחרות בבתי החולים בהר הצופים בעין כרם כמי שבהם יעברו את חוויית הלידה הטובה והמפנקת. יותר יולדות בחרו השנה בלידה במרכז ללידה טבעית וגם באפשרויות של שהיה בביות מלא לאחר הלידה, מה שמצביע על מגמה של רצון לעבור חוויה אישית ומלאת קרבה בתהליך הנפלא״.

התינוק הראשון של שנת 2017, הדסה עין כרם: הבן של אילה קרסנטי (אפלבוים), נולד במשקל שלושה ק"ג ותשע מאות גרם, שעתיים וחצי לאחר ירידת המים של אימא, בשעה 03:03 לפנות בוקר, כשהשנה כבר הייתה 2017.

אילה בת ה-28 ילדה כבר בפעם השלישית ומתאוששת לה במחלקת היולדות בהדסה עין כרם. "זהו בן שלישי החובר לבן שנתיים ובן ארבע שממתינים לו בבית" מספרת אילה, שסוגרת מעגל בפעם השלישית כילידת הדסה עין כרם בעצמה.

בתמונה אילה קרסנטי ובנה הטרי, באדיבות דוברות הדסה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה