מפקד מחוז ירושלים: "הגיבורים של היום הם השוטרים והלוחמים החיים בינינו"



מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי, ביקר בביתו של רס"מ ס' , לוחם היס"מ שנפגע בפיגוע הירי בחודש ספטמבר האחרון בירושלים בו נהרגו אזרחית ולוחם היס"מ יוסי קירמה ז"ל ונפצעו נוספים מירי המחבל. מפקד המחוז ללוחם שנפצע: ""מחוז ירושלים בנוי מהרבה מאוד גיבורים, ואתה חלק מהם"

רס"מ ס' נפצע בפיגוע שאירע בבתאריך 10.9.16 בירושלים בו נהרגו אזרחית ולוחם היס"מ יוסי קירמה ז"ל ונפצעו נוספים מירי המחבל. רס"מ ס' פונה במצב בינוני כתוצאה מפגיעות ירי בידו וברגלו, עבר סדרת ניתוחים והשתחרר מבית החולים כעבור כשבועיים, וכיום עובר הליך שיקום מורכב.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי הגיע לבקרו ואמר "מחוז ירושלים בנוי מהרבה מאוד גיבורים, ואתה חלק מהם. לא צריך לההרג ולהיפצע בשביל להיות גיבור, זה התוצר, האנשים שנמצאים בדיוק באמצע. אנחנו אומרים זאת כל הזמן, בין המחבלים שרוצים לפגוע לבין אנשי כוחות הביטחון שצריכים להגן. הגנת בגופך יחד עם יוסי ששילם בחייו, הגנתם בגופכם על אזרחים וזה בדיוק העניין והסיטואציה שהיתה".

במהלך הביקור שיחזר רס"מ ס' בהתרגשות בפני הממ"ז על הרגע אותו לא ישכח כל חייו "היה ירי אך בהתחלה כנראה לא הבנתי שמדובר בירי ופגעו ביוסי, ראיתי שאנו נוסעים לכיון המדרכה. כשנפלנו הבנתי שנפגעתי מירי ביד. וכשהסתובבתי ליוסי נפגעתי מכדור ברגל. ניסיתי להרים את הנשק , לא הצלחתי כי איבדתי תחושה ביד. הורדתי את הקסדה, דרכתי את הנשק בין הרגליים עם יד שמאל ורציתי לנטרל את המחבל".

רס"מ ס' הוסיף ואמר "למרות הפציעה שלי ראיתי את כל הכוחות בזירה והבנתי שהמחבל נוטרל ולא יוכל לפגוע בחפים מפשע. רק בהמשך נודע לי שיוסי נפטר. זה אחד הרגעים הקשים בחיי".

רס"מ ס' הודה למפקד המחוז על החיבוק החם שקיבל מהמחוז ומהארגון והליווי שמקבל מרגע הפציעה שנמשך גם כעת במהלך הליך השיקום. לא הפסיקו להתקשר ולדאוג לי ולמשפחתי , הייתי צריך זאת ואני מעריך ומודה על כך.

 


תמונה באדיבות דוברות המשטרה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה