החל משבוע הבא הסדר הנסיעות הארצי "ערך צבור" ייכנס לשימוש ברכבת הקלה



סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים מודיעה כי החל מהשבוע הבא יהיה ניתן לעשות שימוש בהסדר הנסיעות הארצי "ערך צבור" גם ברכבת הקלה. למעשה, יוכלו נוסעי התחבורה הציבורית במטרופולין ירושלים להתחיל לשלם על נסיעותיהם באמצעות "ערך צבור", כנהוג ברחבי הארץ

מעתה הנסיעה באמצעות הסדר ערך צבור תתאפשר גם בנסיעות המתחילות באוטובוס וממשיכות ברכבת הקלה וגם בנסיעות המתחילות ברכבת הקלה.   

הרעיון הוא שמינואר הקרוב יכבד מערך הכרטוס ברכבת הקלה ערך צבור, ומספר חודשים לאחר מכן יתאפשר גם להטעין את הרב קו במכונות החדשות שיותקנו ברציפים.

בנוסף, בסיטיפס מעדכנים כי בנסיעת המשך מאוטובוסים של מספר נוסעים שתיקפו בכרטיס רב קו אחד המוטען בהסדר ערך צבור או בכרטיסיות פנימיות בירושלים, ניתן יהיה לבצע תיקוף המשך בעבור נוסעים אלו באותו הכרטיס גם ברכבת הקלה. תיקוף בהתחלת נסיעה ברכבת הקלה יתאפשר רק בעבור נוסע אחד בלבד.

ירון רביד, מנכ"ל סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים: "הסדר הערך הצבור נכנס לתוקפו ברכבת הקלה במסגרת התאמה שביצענו יחד עם משרד התחבורה במכונות הכרטוס ברכבת הקלה. אנו בסיטיפס נמשיך לפעול כל העת למתן שירות טוב, יעיל ואמין לטובת ציבור הנוסעים ברכבת הקלה ומאחלים להם ולתושבי ירושלים חג שמח ונסיעה טובה".

תמונה: מרים אלסטר/ flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה