איך ירושלמים עושים עסקים ברשת



במסגרת פרויקט "ישראל דיגיטלית" בעלי עסקים ירושלמיים יכולים לקבל במענקים כספיים וליווי מקצועי, לפתיחת חנות אינטרנטית לעסק

בשנה האחרונה, הצטרפה ירושלים לרשימת הישובים הזכאים להטבות של משרד הכלכלה במסגרת פרויקט "ישראל דיגיטלית - מסחר מקוון" במימון המשרד לשיוויון חברתי.  

במסגרת הפרויקט, בעלי עסקים ירושלמיים יכולים לקבל סיוע במענקים כספיים (עד 10,000 ₪ החזרי הוצאות) וליווי מקצועי, לפתיחת חנות אינטרנטית לעסק. 

"​יותר ויותר ישראלים מבצעים את הקניות שלהם באינטרנט, ולכן חשוב של​עסקים הישראליים יהיה חלק משמעותי בזירה זו." מסביר בן בורנשטיין, האחראי על ישראל דיגיטלית מטעם מעוף.​ בתוך כך, חשוב שהעסקים הירושלמיים יעמדו בחוד החנית של המסחר המקוון, וימכרו ללקוחות בכל הארץ והעולם."

במאמץ משותף של מעוף - הסוכנות לעסקים קטנים ובינווניים של משרד הכלכלה והתעשייה,  עם האגף לקידום עסקים של עיריית ירושלים, נערך היום (ג') בבית מזי"א כנס חשיפה לעולם המכירות הדיגיטלי עבור בעלי העסקים. בכנס הוצגו מגוון ההטבות המגיעות לעסקים במסגרת פרויקט מסחר מקוון של המעוף מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים מטעם משרד הכלכלה.

בכנס ניתנו תכנים שימושיים לבעלי עסקים בדרך להקמת פלטפורמות מכירה באינטרנט, וטיפים מאנשי המקצוע המובילים בענף, כיצד להגדיל את המכירות ולשמור על יציבות לעסק.
ראשת האגף לקידום עסקים בעיריה, ענבל מוזס, הגיעה לברך את הנוכחים ואמרה כי "הלקוחות נמצאים ברשת, והקף המכירות רק הולך וגדל מידי שנה. מי מאיתנו לא קנה השנה מוצר ברשת? אם הלקוחות ברשת, גם אתם כעסקים חייבים להיות ברשת. מעוף הם שחקן משמעותי בזירת העסקים. תשתמשו בשירותים ובהטבות שיש להם להציע. הם מלמדים מה ואיך לעשות, ומסייעים להקים עסק. כולנו יודעים שבירושלים מזג האוויר והמצב הביטחוני עשויים לערער את היציבות הכלכלית של עסק קטן, ופרויקט ישראל דיגיטלית יכול לחזק את היציבות ולהגדיל את המכירות".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה