יזמות היא שם המשחק



איך לוקחים רעיון והופכים אותו לסטראט-אפ? איך כל אחד מאיתנו יכול להיות חדשן? במסגרת שבוע החדשנות העולמי שצוין גם במרכז האקדמי לב ניסו הדוברים לתת לסטודנטים כלים להצלחה ביזמות

"חדשנות אין פירושה רק להמציא מוצר חדש שלא היה קיים בעולם, אלא להסתכל מזוית חדשה על מוצרים ושירותים קיימים אותם אנו נותנים במסגרת העבודה" כך הסביר ד"ר אבי קיי, מנהל מרכז היזמות במרכז האקדמי לב, על שם מרק שומן, לעשרות סטודנטים במהלך מפגש לכבוד שבוע היזמות העולמי שצוין בשבוע שעבר ברחבי העולם.

במהלך השבוע קיימו בקמפוסים השונים של המרכז האקדמי לב מספר כנסים לציון שבוע היזמות העולמי, במסגרתם הגיעו יזמים ומנכ"לים ממספר חברות הייטק שונות להרצות בפני הסטודנטים על יזמות, חדשנות והקמת פרויקטים שמשפיעים וישפיעו על התעשייה ושוק הטכנולוגיה בשנים הבאות.

היזמים השונים הסבירו לסטודנטים כי הדבר החשוב ביותר הוא לגלות את החדשנות שנמצאת בתוך עצמם. "הדרך הטובה ביותר למצוא דברים חדשים היא להסתכל על המרחב שבו אנחנו נמצאים ולראות איך אפשר לשפר דברים קיימים" הסביר לסטודנטים ד"ר רוני אוחיון ממייסדי חברת LiveU "כאשר מסתכלים על מוצר קיים כאילו זו הפעם הראשונה שרואים אותו, ניתן להסתכל בעין ביקורתית ולמצוא דברים לתקן ולשפר. חברת LiveU הגיעה להצלחה בין לאומית כאשר הייתה החברה הראשונה בעולם שהצליחה להביא לכלי התקשורת שידור חי מרכבת נוסעת, והיא משתפת פעולה בין השאר עם חברות כמו סוני ופנאסוניק.

כאשר הולכים להקים סטארט-אפ יש לפעול בצורה מפוקחת תוך הבנהשרבים מהסטארט-אפים לא מצליחים בסופו של דבר. ד"ר קיי מסביר כי "גם מי שאינם מעוניינים להקים סטארט אפ בעצמם יכולים לחדש. כל אחד יכול להיות חדשן גם במסגרת תחום העיסוק הקיים. אם נתסכל על מקום העבודה שלנו מהצד של הלקוח ונהיה פתוחים לביקורת, נוכל לשפר את מה שאנחנו נותנים.

 תמונה: באדיבות יח"צ 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה