שר האוצר, משה כחלון בסיור בישוב נטף: "לא נפקיר אף אזרח"



שר האוצר ויו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון ומנהל רשות המיסים, משה אשר סיירו הבוקר בישוב נטף שנפגע קשה בגל השריפות וההצתות האחרון. השניים הגיעו לישוב מלווים באנשי רשות המסים ואנשי קרן מס רכוש אשר כבר פועלים במקום

השר כחלון ביקר במסעדת הבית של רמה שנשרפה כליל בשריפה ונפגש עם בעלת המסעדה רמה בן-צבי.

שר האוצר, משה כחלון: "כפי שאמרנו עם תחילת האירועים, במקומות שיוגדרו כנפגעי איבה המדינה תעניק לאזרחים פיצויים המלאים בהתאם לתקנות שקיימות.

כל הנהלים קיימים ואנחנו לא צריכים להמציא שום דבר מחדש. משרד האוצר וכל הנוגעים בדבר ערוכים לשעת חירום ובדיוק למצבים מהסוג הזה. גם במקרים בהם לא מדובר על רקע לאומני אנחנו נעמוד לצד האזרחים מול חברות הביטוח ולא ניתן להם ליפול בין הכיסאות. קיבלנו את כל הסמכויות מהממשלה לתת מענה לכל האזרחים שנפגעו ואנחנו לא נפקיר אף אחד."

מנהל רשות המיסים,  משה אשר: "כפי שאתם יודעים כבר מאתמול נציגי רשות המסים וקרן מס רכוש נמצאים בשטח בכל חלקי הארץ – באיזור חיפה, בזיכרון יעקב, בחלמיש, נטף ובית יאיר. אנחנו בעיצומו של תהליך השמאויות. בזמן הקרוב נודיע על האזורים אשר זכאים לפיצויים ע"פ חוק מס רכוש וקרן פיצויים במקרים אשר בהם מדובר בהצתה על רקע לאומני. ההנחיה לכל הנציגים שלנו בשטח – תנו לאזרחים את השירות הטוב ביותר."

תמונה: יוסי אלוני  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה