תושב יישוב סמוך לירושלים גידל סמים במעבדה בביתו



הלילה פשטו שוטרי משטרת ישראל על ביתו של תושב אחד הישובים הסמוכים לירושלים ואיתרו מעבדה לגידול סמים ובה ציוד משוכלל וסמים מסוג מריחואנה במשקל כולל של כ-8 ק"ג

במסגרת המאבק הנחוש של משטרת ישראל כנגד מגדלי הסמים, בוצעה הלילה פשיטה על בית פרטי באחד הישובים הסמוכים לירושלים וביצעו חיפוש, במהלכו אותרה באחד מחדרי הבית מעבדה גדולה לגידול סמים מסוג מריחואנה.

במעבדה נתפס ציוד  מעבדה, הכולל אוהל חימום, מאווררים, תאורות חימום וציוד תאורה, חומרי דישון, עשרות עציצים בגדלים שונים, סם מסוג מריחואה במשקל כולל של כ- 8 ק"ג וכן זרעי צמח המריחואנה. כלל החומר שנתפס הועבר לבדיקת המעבדות לזיהוי פלילי במשטרה.

המשטרה עצרה חשוד כבן  35 המתגורר בדירה יחד עם בני משפחתו בהם ילדיו הקטנים. החשוד נעצר לחקירה ביחידה המרכזית של המשטרה, במהלכה עלה כי החשוד נוהג לגדל את הסמים בביתו, לארוז אותם ולעשות משלוחים ללקוחותיו בעיקר באזור ירושלים ובמרכז הארץ. בהמשך יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בפני בית משפט השלום בירושלים.

מהמשטרה נמסר ״לצד הפעילות הרחבה בבטחון השוטף בעיר, אנו פועלים גם כנגד פשיעה פלילית ורואים בכך היבט נוסף למען ביטחונם של תושבי העיר ירושלים ומבקריה. המשטרה תמשיך לפעול בכל באמצעים העומדים לרשותה לסיכול  נסיונות לייצר ולהפיץ סמים מסוכנים ".


תמונה באדיבות דוברות המשטרה


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה