נהגי המוניות מוחים הבוקר (ב') בשיירה לי-ם



שיבושי תנועה צפויים הבוקר (ב') בכביש מספר 1 בעקבות מחאת נהגי המוניות על הורדת תעריפי הנסיעה במוניות. נהגי המוניות יצאו בשעה 9:30 מלטרון עד לקריית הממשלה בירושלים

נהגי המוניות יוצאים במחאה על הורדת תעריפי הנסיעה במוניות ב-11%. במסגרתה צפויות עשרות מוניות לנסוע היום (ב') החל מהשעה 09:30 מלטרון דרך כביש מספר 1 לכיוון קריית הממשלה בירושלים.

המהלך החל כבר בשבוע שעבר במסגרת תיקון עיוותים ישנים לתעריפים. נהגי המוניות טוענים כי הורדת המחירים אינה הוגנת, אינה מתאימה להוצאות נהגי המוניות בתקופה זו ופוגעת קשות בפרנסתם. נהגי המוניות ניסו לתקן את ההחלטה על-ידי הפעלת לחץ על מקבלי ההחלטות אך ללא הצלחה. בעקבות זאת, הם יוצאים להפגנה בירושלים לאחר שקיבלו אישור משטרתי.

משטרת ישראל נערכת לקראת שיבושי תנועה לאורך כביש מספר 1 ובתוך העיר ירושלים בדגש על הצירים המובילים למתחם קריית הממשלה בעקבות המחאה. שוטרי משטרת ישראל יפעלו להסדרת והכווונת התנועה לצירים חלופיים בהתאם לצורך.

מדוברות המשטרה נמסר: "המשטרה תקפיד על התנאים שאושרו למחאה ותפעל ע"פ סמכותה כדין ותנקוט באמצעים העומדים לרשותה כנגד כל גורם אשר יפעל בניגוד לתנאים שאושרו ויבחר  להפר  את הסדר הציבורי ולחסום צירי תנועה. משטרת ישראל מאפשרת את זכות המחאה, ולצד זה אחראית  גם על הסדר הציבורי ועל צמצום הפגיעה בשגרת החיים של תושבי ירושלים והבאים בשעריה."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה