"לפני 30 ימים התהפך עולמי ועזב אהובי"- חודש למותו של רס"מ יוסף קירמה ז"ל



היום נערך טקס גילוי מצבה ואזכרה לציון 30 למותו של רס"מ יוסף קירמה ז"ל, שוטר משטרת ישראל אשר נהרג בפיגוע הירי שאירע בירושלים ב 9.10.16

היום (שני) התקיים טקס גילוי מצבה ואזכרה לציון 30 יום למותו של רס"מ יוסף קירמה ז״ל (29), שנהרג בפיגוע שאירע בשכונת שייח ג'ארח בירושלים בתאריך 9.10.16.


יוסף ז"ל, לוחם ביחידת הסיור המשטרתית (יס"מ) במחוז ירושלים, נורה במהלך חילופי האש עם המחבל תוך שהוא מבצע מרדף רכוב אחריו וחותר למגע בחירוף נפש על מנת לנטרל את המחבל ולמנוע פגיעה נוספת בחפים מפשע. 

כאמור, יוסף ז"ל פונה לבית החולים הדסה הר הצופים כשהוא פצוע באורח אנוש, שם נלחמו הרופאים על חייו, עד שלבסוף נאלצו לקבוע את מותו. 

רס"מ יוסף קירמה ז״ל, 29  התגייס למשטרת ישראל לפני כארבע שנים, הותיר אחריו אישה (נוי) ,הוריו (עוזי, אסתר) ושני אחים(איציק, טל).

במהלך הטקס השתתפו בני משפחתו של יוסי ז"ל,  מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי, ר' אגף משאבי אנוש במשטרה, ניצב גילה גזיאל,  מפקדים וחברים לנשק.

נוי, אלמנתו של יוסי ז"ל אמרה:
"יוסי אהובי. זהו לא מכתב פרידה אלא רק עוד מכתב אהבה. לפני 30 ימים התהפך עולמי ועזב אהובי. מרגיש לי שהכל זמני. תיכף תחזור והכל ישתנה. 30 יום של מחשבות, יושבת ומחכה לשובך וממתינה רק לראותך לעוד רגע.הנוכחות שלך חזקה. מרגישה אותך בכל נשימה. אקח אותך איתי תמיד. השארת לי משפחה, מעטפת של אהבה. החברים שלנו נפלאים בטוחה שאתה רואה. לאט לאט אאסוף את הסימנים שהשארת. מקווה שתמשיך לצעוד איתי בהמשך הדרך ותכווין אותי כפי שעשית. זכיתי להיות עם מלאך. זהו לא מכתב פרידה אלא רק עוד מכתב של אהבה. אוהבת עד העולם הבא".

רס"מ יוסי צרפתי מפקד מחלקה בפלגת האופנועים ביס"מ ירושלים:"יוסק'ה אני זוכר את היום שהגעת ליס"מ.קיבלתי אותך ביום הראשון בתור סגן מפקד צוות ישבת עם החיוך והפגנת בטחון כמו שוטר ותיק.ידעתי שנכנס ליס"מ מישהו בעל השפעה. לאורך התקופה נהיינו חברים טובים והתקרבנו. תמיד היינו צוחקים מה אפשר ללמוד ממך. עשית לכולנו שיעור שיקח הרבה זמן ללמוד אותו, שיעור באומץ לב. ראינו שוטרים שנהגו באומץ לב אבל אתה ישמת את המשפט 'מהמקומות שכולם בורחים מהם אנחנו רצים אליהם'. חישבת לאן ירוץ המחבל וקלעת בול. בלכתך עשית לנו שיעורים רבים.שיעור באומץ לב ובחתירה למגע. והשיעור החשוב מכל שלמדנו ממך הוא איך משפחה אמורה להיות, משפחה חזקה חמה ומגובשת. משפחתך אוהבת גאה ומחבקת אותך. בזכותך וממך למדנו הרבה. המחלקה תמיד היתה מובילה בכל תחום.היית מגיע עם החיוך והייתי מתיעץ איתך.אני מבטיח לך שהיס"מ ימשיך בדרכך, ללמוד את דרכך ולרוץ קדימה. היום אני מתמודדים עם עזיבתך. וזה קשה. תמשיך להגיע ולספר לי את דבריך בחלומות. אני מחכה. בשמי ובשם יס"מ ירושלים אני מצדיע לך".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה