ראש העיר יקבל תואר ד"ר לשם כבוד



לאחר הילרי קלינטון, ג'ורג' בוש ומייקל בלומברג: ראש העיר ירושלים, ניר ברקת יקבל תואר ד"ר לשם כבוד מה'ישיבה יוניברסיטי' בניו-יורק

לרגל חגיגות 50 שנה לאיחודה של העיר ירושלים, הודיעה האוניברסיטה היהודית הגדולה והמשמעותית בניו-יורק, ה"ישיבה יוניברסיטי", כי תעניק בוועידת חנוכה הקרובה של האוניברסיטה תואר ד"ר כבוד לראש העיר ירושלים, ניר ברקת. בכך מצטרף ברקת לרשימה יוקרתית ומכובדת של אישים שקיבלו ד"ר כבוד מהישיבה יוניברסיטי, בהם נשיא ארה"ב לשעבר ג'ורג' בוש, מזכירת המדינה לשעבר והמועמדת לנשיאות הילרי קלינטון, סגן הנשיא לשעבר אל גור, ראש העיר ניו יורק לשעבר מייקל בלומברג ומכובדים נוספים. ברקת יהיה הנואם המרכזי בוועידה השנתית שתיערך בחנוכה בתאריך 11/12/16 במלון וולדורף אסטוריה בניו יורק.

נשיא האוניברסיטה, ריצ'ארד מ. ג'ואל פירט את הסיבות לבחירה בברקת וציין כי "אנו מתכבדים להעניק לראש העיר ירושלים, ניר ברקת, את התואר הגבוה ביותר של האוניברסיטה שלנו. הלהט וההתרגשות בעשייתו של ברקת מתמצתים את הערכים עליהם מושתת האוניברסיטה ואותם היא מקנה לכל תלמידיה ובוגריה. השנה אנו נרגשים במיוחד מהגעתו של מר ברקת לקהילתנו ומצפים להוקיר לו תודה על שירותו ותרומתו לעיר ירושלים, ביתה ובירתה של העם היהודי. חזונו של ברקת בנוגע לעיר ירושלים משלים את המחויבות שלנו לעתידה ולחיוניותה של מדינת ישראל".

ראש העיר ברקת הודה לראשי הישיבה יוניברסיטי על הכבוד ואמר "זכיתי להיות ראש העיר ירושלים, בירתה של מדינת ישראל ובית אמיתי לכל היהודים בעולם. לכל יהודי באשר הוא יש חלק בירושלים שהיא העיר שמחברת את כולם. ירושלים מתחדשת, מתפתחת וצומחת הופכת לעיר מתקדמת השומרת על עברה ועל מורשתה. תודה בשמי ובשם כל תושבי ירושלים על הכבוד ועל המחויבות לעתידה ופיתוחה של בירת ישראל".

הישיבה יוניברסיטי היא אוניברסיטה יהודית פרטית שהוקמה בשנת 1886 בעיר ניו יורק ולה סניפים נוספים בירושלים ולוס אנג'לס ועשרות אלפי בוגרים. וועידת חנוכה השנתית מושכת אליה מאות מהפילנתרופים, מובילי דעה וראשי הקהילה היהודית ברחבי ארה"ב. תואר דוקטור הינו התואר הגבוה ביותר המוענק מטעם האוניברסיטה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה