ראש מוצעת גוש עציון, דווידי פרל התפטר מתפקידו



על רקע הפרסום כי הטריד מינית אישה שהכיר הודיע ראש מועצת גוש עציון, דווידי פרל כי הוא פורש מתפקידו. פרל: "אני מישיר מבט אליכם, ואומר: לא עשיתי את הדברים המיוחסים לי בתקשורת, לא תקפתי מעולם שום אישה"

פרשת דווידי פרל החלה לפני כחצי שנה כאשר תושבת גוש עציון התלוננה על הטרדה מינית מצד פרל. בעקבות תלונתה זומן ראש המועצה להתייצב בפני פורום תקנה - פורום דתי שמטרתו לטפל במניעת פגיעות מיניות ע"י בעלי מרות וסמכות בציבור הדתי, אך סירב להופיע. בהמשך חתם פרל עם האישה על הסכם פשרה ולפיו היא תקבל פיצוי כספי בגובה מאות אלפי שקלים, והוא לא יתמודד פעם נוספת בבחירות לראשות מועצת גוש עציון. פרל סירב אז להתייחס לפרסום, ורק לאחר מספר ימים הציג את עמדתו בהודעת טקסט ששלח לחברי מליאת המועצה. "לאחר שתיקה שגזרתי על עצמי במשך מספר ימים בעצת חברים קרובים", כתב, "הריני משתף אתכם בשעה קשה זו, שלי ושל משפחתי. אני מישיר מבט אליכם, ואומר: לא עשיתי את הדברים המיוחסים לי בתקשורת, לא תקפתי מעולם שום אישה". 

 

בניסיון להסביר מדוע, אם לא עשה דבר, שילם כסף למתלוננת, כתב פרל: "תשובתי היא כי הייתי נתון בסד של לחצים, בימים שערב חתונת בתי, וקיבלתי החלטה להעדיף שקט על צדק. סברתי שעצם הפרסום יפגע במשפחתי ובי פגיעה קשה וכאשר יתברר לאחר זמן, שאין יסוד לדברים, זה יהיה מאוחר מדי. כן, מבלי שאני אשם בדבר - העדפתי לשלם כדי למנוע מבוכה אישית ממשפחתי. זו הייתה החלטה לא פשוטה, אבל אנושית". 

 

"פרל אמר לתושבי גוש עציון כי "החלטה זו אינה פשוטה כלל וכלל לאור המחויבות שנטלתי על עצמי לשרת אתכם נאמנה, כמו גם התמיכה הרחבה שקיבלתי מכם בתקופה האחרונה וכן לאור החלטות המועצה וועדת הבדיקה", הוסיף פרל בפנייתו לתושבים "למרות כל אלו, ואף כי אין כל מניעה להמשך כהונתי כראש המועצה, משיקולים שונים ובעיקר טובת משפחתי קיבלתי החלטה לסיים את תפקידי לאחר השלמת ואישור תקציב המועצה לשנה הקרובה וזאת על מנת לאפשר לבא אחרי להשקיע את מירב המאמצים בהמשך רצף העשייה והפיתוח בגוש עציון. ברצוני לומר תודה לאנשים הנפלאים שעמם זכיתי לעבוד בתקופה זו. אני מודה מעומק הלב על גילויי הערכה והתמיכה בי ובמשפחתי בימים לא קלים שעברו עלינו, כמו גם על הזכות שנפלה בחלקי לשמש כשליח ציבור להעמקת שורשינו כאן, בגוש עציון". 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה