אביעד אלמלם בן 20 נהרג הלילה בתאונה הקטלנית בכביש מספר 1



אביעד אלמלם מאשדוד, נהרג הלילה בתאונת דרכים. התאונה אירעה בין מספר כלי רכב בכביש מספר 1 לירושלים, סמוך למחלף שער הגיא, לאחר שנוסעים ככל הנראה ירדו מרכב שנתקע ונפגעו מרכב אחר שחלף במקום. אביעד תושב רובע ט' באשדוד, יובא היום למנוחות בבית העלמין באשדוד

סמוך לשעה 1:00 אחר חצות אירעה תאונת דרכים קשה מאוד בכביש מספר 1, סמוך למחלף שורש. התאונה התרחשה בין מספר כלי רכב, כאשר הנפגעים העיקריים היו נוסעי רכב שירדו ממנו לאחר שנתקע בדרך.

כוננים של מד"א ומתנדבים של איחוד הצלה, שהגיעו לזירת התאונה הקשה, מצאו במקום שישה נפגעים. לאחר פעולות החייאה, נאלצו הצוותים לקבוע את מותו של אביעד אלמלם (20) המתגורר ברובע ט' באשדוד.

אחייניתו  בת ה 20 שנפצעה באורח קשה מאוד, נפטרה במהלך האשפוז בבית החולים. ארבעה בני אדם נוספים נפצעו בתאונה בתאונה בדרגות פציעה שונות.

פאראמדיק מד"א דרור עיני סיפר: "הגענו למקום עם כוחות גדולים, המראה היה קשה מאוד. ראינו פצועים פזורים על הכביש, חלקם בנתיב לכיוון ירושלים וחלקם בנתיב לכיוון תל אביב. עשינו סריקה מהירה ומיון ראשוני של הפצועים ואיתרנו סך הכל שישה נפגעים".

סגן מפקד משמרת בתחנת הכבאות בבית שמש, להב יוסי אסרף, סיפר: "הגענו למקום, המקום היה נראה כמו זירת פיגוע. מלא אנשי רפואה ומלא פצועים שרועים על הכביש. התחלנו לבצע פעולות שמפחיתות את הסכנה להתקלחות שריפה או להימצאות לכודים. ביצענו סריקות בשול הדרך וניתוק של כל מיני נקודות אנרגיה ברכבים, וכן סייענו למד"א עם הפצועים והאמבולנסים".

אסרף הוסיף: "במהלך תנועה בכביש הזה, כביש מהיר, מספיק שאחד הרכבים סוטה מהנתיב שלו והתוצאה יכולה להיות כזו. אני ממליץ לכל הנהגים להגביר עירנות במיוחד בשעות הלילה. לא לנהוג עייפים ולהימנע מהמקרים האלה".

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי בתאונה נפגעו שישה בני אדם, בהם: 1 הרוג, 1 קשה, 2 בינוני, 1 קל עד בינוני ו-1 קל.

חוקרי תאונות החלו בחקירת התאונה הקטלנית והנסיבות שהובילו לטרגדיה הנוראה בכביש מספר 1.

צילומים: משה מזרחי מדיה איחוד הצלה





 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה