מהלילה חניון כיח בשוק מחנה יהודה פתוח לרווחת הבליינים



מהלילה (ד') בשעה 21:00 ייסגר המחסום בשוק החדש ולא תתאפשר כניסת רכבים פרטיים למתחם שוק מחנה יהודה

עיריית ירושלים הפועלת  ליצירת איזון בין הרצון לאפשר למקומות תרבות ועסקים להצליח ולפרוח ולרווחת התושבים והבליינים  תאמה עם החניונים שוקניון ברחוב אגריפס וחניון כיח לאפשר חניה בחניון בין השעות 21:00 ועד 06:00 בבוקר בתשלום חד פעמי של 20 ₪ לכל הלילה. בכך גדל מספר מקומות החניה הזמינים למבלים בשעות הלילה באופן משמעותי. חניון שוקניון ברחוב אגריפס פתוח מזה מספר חודשים בשעות הלילה בכל ימות השבוע. חניון כיח יהיה פתוח לטובת הבליינים בימים רביעי חמישי ומוצ"ש בתשלום חד פעמי, כאמור בין השעות 21:00-06:00.

כמו כן, ניתן לחנות בתשלום בחניונים הנוספים שבסביבה, כגון רחוב מסילת ישרים.

 
שוק מחנה יהודה נמצא בפריחה כלכלית ותרבותית כפי שלא היה שנים רבות. בשוק תמהיל ירושלמי של עסקים, מסעדנות וחיי לילה ייחודיים המושכים אליהם מבקרים ומבלים מכל הארץ שהביאו לפריחה כלכלית ועסקית והראייה לכך היא הביקוש האדיר לפתיחת עסקים בשוק.
 
עיריית ירושלים פועלת יחד עם הסוחרים בשוק והתושבים לתת מענה לצרכיהם תוך שמירה על האיזון הנכון ועל הפריחה התרבותית של השוק.
 בחודש האחרון החל  השיטור העירוני לבצע סיורים וביקורות במרכזי הבילוי בשוק במטרה לשמור על הסדר והניקיון במקום לרווחת הסוחרים, המבקרים, המבלים והתושבים.
וכן, העירייה מעמידה למבקרים ולמבלים בשוק שלושה מתחמי שירותים ציבוריים עד לשעות הלילה המאוחרות, בכל ימות השבוע.
כלל הפעולות נעשות בשיתוף פעולה ובדיאלוג עם נציגי הסוחרים והתושבים.
 
יו"ר עמותת סוחרי שוק מחנה יהודה, שמעון דרויש " אני מברך ומודה לכל הגורמים והשותפים למהלך הזה וביניהם את  ס. ראש העיר, מאיר תורג'מן, משטרת ישראל  וחברי הנהלת העמותה שהייתה שותפה לכל המהלך, ובאופן מיוחד  את נינו פרץ שעמל ימים כלילות לקדם את המהלך.
 
אני חושב כי מדובר במהלך מבורך אין ספק שזו תחילתה של שותפות אמיצה שתביא  להמשך פריחתו ופיתוחו של השוק וכולי תקוה שנצליח לשמר את השוק האותנטי המסורתי  יחד עם הקדמה והפיתוח שמסביב. אני תקווה שזו התחלה של פיוס  והבנה בין השוק האותנטי למקומות הבילוי במיוחד לקראת השנה החדשה. אני מודה לכולם ומאחל שנה טובה ומבורכת ."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה