אישום: אנסו קטינה שהכירו ב"אינסטגרם", תיעדו, הפיצו וסחטו אותה



פרקליטות מחוז ירושלים, הגישה כתב אישום נגד שני נערים בני 18 ו- 19 תושבי ירושלים בחשד לאונס, מעשה סדום וסחיטה באיומים בקטינה. על פי החשד, השניים הכירו אותה ברשת החברתית 'אינסטגרם'

פרקליטות מחוז ירושלים, הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אסף דנן בן 18 ומתן קיסוס בן 19 תושבי ירושלים. דנן מואשם בעבירות אינוס קטינה בת 15, מעשה סדום בקטינה, סחיטה באיומים, הטרדה מינית על ידי פרסום משפיל והדחה בחקירה. חברו, מתן קיסוס, מואשם בעבירות סחיטה באיומים ושיבוש מהלכי משפט.

על פי כתב האישום, בתאריך 13.8.16 בשעות הערב נפגשו הנאשמים והחליטו לאיים על המתלוננת בת 15 אותה הכיר אסף דנן מספר שבועות קודם לכן באמצעות "אינסטגרם". מתן קיסוס החל לשלוח באמצעות ה"אינסטגרם" מסרים מאיימים למתלוננת ובהם פרטים אישיים אודותיה. בין השאר שלח את מספר תעודת הזהות שלה ואת שם אמה, זאת במטרה לשכנעה שהוא קשור לגופים ביטחוניים. מיד לאחר שליחת ההודעות האמורות, התקשר אסף דנן אל המתלוננת וטען בכזב כי אף הוא מאוים על ידי מתן קיסוס וכי קיסוס הבהיר לו שאם המתלוננת לא תבצע בו מין אוראלי, הוא יסבך אותה. בעקבות האמור, כתבה המתלוננת כי היא מתנצלת וכי היא תעשה כל מה שהוא ירצה, תוך שהיא מציעה לו להיפגש.

שני החשודים בבית המשפט

למחרת, בתאריך 14.8.16, הגיעה המתלוננת לביתו של אסף דנן, שם הוא הסביר לה כי עליה לקיים יחסי מין מלאים עימו וכן לבצע בו מין אוראלי. בתגובה לכך אמרה המתלוננת כי אינה מעוניינת בכך אך הוא הסביר לה כי לשניהם אין ברירה ועליהם לעשות זאת בכדי להסיר מעצמם את איומיו של קיסוס. דנן הוסיף ואמר למתלוננת, כי עליו לצלמה במהלך המעשים האמורים ולשלוח את הסרטונים אל קיסוס בכדי להוכיח לו, כביכול, כי דרישותיו מולאו.

בעקבות האיומים ומצג-השווא האמורים, שיתפה המתלוננת עימו פעולה וקיימה עימו יחסי מין. כעבור פרק זמן של כרבע שעה, אמרה לו המתלוננת שכואב לה, שהיא לא מסוגלת להמשיך ושהיא בת 15.5, וביקשה ממנו להפסיק, אך הנאשם השיב שזה לא מעניין אותו, שהוא חייב להגיע לסיפוקו. תוך כדי כך, צילם הנאשם את פניה וגופה של המתלוננת בצילום וידאו באמצעות הטלפון הנייד שלו, כשהוא מורה לה לנקוב בשם מסוים והמתלוננת עושה כן. זאת, בכדי לשלוח את הסרטון לחברו הנושא את אותו שם.

בעת שהחלה המתלוננת להתלבש, יצא דנן מהבית וכאשר חזר כעבור מספר דקות אמר לה שהוא מאוכזב ממנה, שכן קיסוס רוצה שהיא תקיים יחסי מין עם שניים ומאחר שלא עשתה כן, הוא לא יעזוב אותה לנפשה.

לאחר האמור שלח אסף דנן למספר אנשים שלושה סרטונים בהם נראית המתלוננת כשהיא מקיימת עמו יחסי מין.

כשבועיים לאחר מכן, פנה אסף דנן אל המתלוננת במסרונים באפליקציית "וואטסאפ" וביקש ממנה, שלא תדווח למשטרה. ובהמשך קיסוס ביקש מדנן שלא יזכיר את שמו ואת מעורבותו בחקירה המשטרתית.

צילום: פלאש 90/יונתן זינדל. 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה