פארק גוננים נמסר לציבור



פארק גוננים החדש והגדול שתוכנן ונבנה ביוזמת התושבים ובשיתופם יחנך מחר יום חמישי בשעה 17:00 במעמד השר לענייני ירושלים וראש העירייה הפארק משתרע על שטח של 20 דונם והושקעו בו עשרים ושניים מיליון שקלים
יחנך מחר יום חמישי בשעה 17:00 במעמד השר לענייני ירושלים וראש העירייה

הפארק נמצא בין שכונת מקור חיים לאורך רחוב מעגלי יבנה, ולאורך פארק המסילה וצמוד לשכונת בית צפפה ונושק לאזור התעשיה תלפיות, כלומר, בלב השכונות.

פארק גוננים הינו פארק חדשני ומודרני הכולל: בריכה אקולוגית, מסלול אופניים, אתגרי, רחבות משחק מוצלות, אזורי ישיבה מוצלים , גינה קהילתית,  גינת תבלין, גינת כלבים שולחנות, פיקניק, מדשאות, אמפיתיאטרון פתוח, שבילי טיול מזרקות, תעלות מים, גינה אקולוגית ושירותים ציבוריים.

זה התחיל לפני שש שנים כדי לסכל את כוונת העיריה לסלול  שם כביש רחב (כביש 34) בין גשר ברעם לצומת אורנים. התושבים שהבינו שאין מתאים משטח זה אלא להקמת פארק וגן, הקימו את הוועד למען פארק המסילה שבהמשך אליו בסופו של דבר העירייה בתקצוב המדינה החליטה לבנות את פארק גוננים ועל כך מגיעים לה שבחים.

היוזמה כולה הייתה של התושבים בהובלתם  של נעמי צור ויוסי סעידוב שגם תיכננו (התושבים) וגם רתמו את הגופים העירונים והדביקו אותם למיזם. המיזם מזכיר את פארק הצבאים שנחנך לפני שנה וחצי ומהווה מאז מוקד של טבע עירוני בין הולילנד לגבעת מרדכי.

הפארק הזה הוא הוכחה שלתושבים אם הם מתאגדים ומתעקשים יש כוח להזיז הרים תרתי משמע ולרתום לשם כך את העירייה ומשרדי הממשלה.





 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה