המאבק על ממ"ד הראל בירושלים ממשיך: הפגנה התקיימה הבוקר



דב קלמנוביץ, המשנה לראש עיריית ירושלים, מוביל המאבק: "ירושלים צריכה להיות מנוהלת בדמוקרטיה, לא באלימות ואין כאן שלטון יחיד. העיר מאבדת את הצִיּוֹנִים שבה וההחלטה להעביר חלק מבית הספר לחרדים לא תעבור. חברי מועצת העיר לא ישתתפו בוועדות עד שתיפתר הבעיה"

במסגרת הסלמת המאבק על בית הספר ממ"ד הראל בשכונת רמות בירושלים, התקיימה הבוקר (ב') הפגנה בפתח בית הספר נגד מסירת חלקים ממנו לבית הספר החרדי.  


להפגנה הגיעו עשרות הורים מודאגים, ועד ההורים אשר מוביל את המאבק מול העירייה, חברי המינהל הקיהלתי ברמות, חברי מועצת העיר מהקואליציה שמתנגדים להחלטה וביניהם המשנה לראש העיר דב קלמנוביץ, אשר מוביל את מאבק חברי המועצה ומייצג את הציבור הדתי-לאומי בעיר.

קלמנוביץ דיבר בהפגנה ואמר כי "העיר צריכה להיות מנוהלת בדמוקרטיה, לא באלימות ואין כאן שלטון יחיד. כשהחלטות מתקבלות ללא שיתוף הציבור ונבחריו, אז מקבלים שביתות, הפגנות ובלאגן. 
"העיר הזאת מאבדת את הצִיּוֹנִים שבה וההחלטה להעביר בית ספר ממלכתי דתי לחרדים ללא שום הצדקה, אלא בגלל חוסר תכנון ועבודה, לא נכונה ולא תעבור בציבור. אנחנו, חברי מועצת העיר מהקואליציה, נשתף פעולה ולא נשתתף בוועדות עד שתיפתר הבעיה".





 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה