מיזם לשיפור ניקיון העיר



יותר מאלף ילדים השתתפו במיזם משותף לעיריית ירושלים וסיטיפס הרכבת הקלה לשיפור ניקיון העיר

יותר מאלף ילדים השתתפו במיזם מיוחד המשותף לסיטיפס הרכבת הקלה ולעיריית ירושלים הפועל לשיפור ניקיון וחזות העיר. במסגרת המיזם שנערך בחודשי הקיץ, אספו ילדי העיר את הפסולת בשכונותיהם ואף זכו בפרסים. למבצע הניקיון שנערך בשבוע שעבר בשכונת גבעת שאול הצטרפו מנכ"ל סיטיפס הרכבת הקלה, ירון רביד, וסגן ומ"מ ראש העיר הרב יצחק פינדרוס מחזיק תיק תפעול, שפ"ע ותברואה בעיריית ירושלים, אשר בסיומו חילקו פרסים לילדים.

 

כחלק מהמיזם, הוצבו נציגי הפרויקט בשכונות השונות והעלו את המודעות לשמירה על הניקיון. במקביל ילדי העיר הגיעו לנקודת האיסוף, ובהן קיבלו את הציוד הנדרש לאיסוף אשפה בשכונות השונות. מידי יום, התבצע איסוף פסולת באחת משכונות העיר ע"י ילדי השכונה. בסיום המבצע, קיבלו הילדים הפתעה וכן זכו בכניסה להגרלה, במסגרתה יוגרלו זוג אופניים ופרסים יקרי ערך נוספים.

את היוזמה מוביל סגן ומ"מ ראש העיר הרב יצחק פינדרוס מחזיק תיק תפעול, שפ"ע ותברואה בעיריית ירושלים. גם סיטיפס רואה בכך חשיבות רבה והציבה לעצמה למטרה לפעול לניקיון מרבי של קרונות הרכבת, כמו גם לניקיון תחנות הרכבת הקלה הפרוסות ברחבי העיר.

מנכ"ל סיטיפס הרכבת הקלה, ירון רביד: "אנו שמחים על ההתגייסות הרבה של ילדי העיר למבצע הניקיון. אנו רואים חשיבות רבה בשמירה על ניקיון ירושלים, ובכלל זאת על ניקיון התחנות והקרונות. שיתוף הפעולה עם העירייה וילדי העיר מעלה את המודעות לחשיבות הסביבתית ומתחבר היטב לערכינו".


התמונות ממבצע הניקיון בשכונת גבעת שאול של הילדים יחד עם סגן ומ"מ ראש העיר הרב יצחק פינדרוס מחזיק תיק תפעול, שפ"ע ותברואה בעיריית ירושלים, ומנכ"ל סיטיפס הרכבת הקלה, ירון רביד.

צילום: אוליביה פיטוסי. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה