תאונה פגע וברח- ילד בן 6 נפגע במצב קשה



צומת בר אילן, שני אחים שדרסו ילד בן 6 ונמלטו מהמקום הוסגרו ע"י אחיהם. הילד נפגע במצב קשה, הנהג לא הוציא מעולם רישיון

המשטרה עצרה הבוקר שני חשודים, אחים בגירים תושבי ירושלים בחשד למעורבות תאונת פגע וברח שהתרחשה אתמול בשעות הערב בצומת בר אילן בעיר. בתאונה נדרס ילד כבן 6 במצב קשה ופונה לבית החולים הדסה עין כרם.

הרכב הפוגע נמלט אתמול מהזירה, והופעלו מחסומים.
הבוקר, המשטרה איתרה את הרכב שפגע על פי החשד בילד, חונה באופן מוסווה ברחוב פתחיה מאחורי אמבולנס. כמו כן, נעצרו נהג הרכב ונוסע נוסף, שני אחים. האח השלישי התקשר למשטרה והסגיר אותם.   

בנוסף, המשטרה מדווחת כי הנהג הפוגע לא הוציא רישיון נהיגה מעולם. שוטרי התנועה בירושלים ביצעו מייד עם הגעתם לזירה מספר פעולות מהירות ויצירתיות והצליחו להתחכות אחר פעולות אותם ביצע הנהג הפוגע. לאחר מספר שעות ולאחר שהרכב מסוג טיוטה קורולה אותר ונגרר ע"י המשטרה להמשך בדיקות ואיסוף ראיות הבינו המשפחה של הנהג הפוגע כי מעצרם של המוערבים קרב ובא ומהירו להסגיר את הנהג הפוגע ואחיו הצעיר.

בחקירה ראשונית במשטרת התנועה בירושלים עולה כי הנהג הפוגע יהודי בן 21 היה ברכב עם אחיו הקטן ונוסע נוסף חבר שזהותו ידועה וייעצר בהמשך, השלושה נסעו מכיון שמואל הנביא לכיון כללי רמות ובצומת בר אילן פגע החשוד בילד בן השש שעל פי חקירה ראשונה של בוחני התנועה חצה את הכביש במעבר חצייה. החשוד נמלט מהמקום החנה את הרכב במסווה ויצא מאוחר יותר בערב לבלות. בחקירה קשר עצמו לתאונה ולשאלת החוקר מדוע לא עצר מייד לטפל בילד ונמלט מהזירה טען כי הוא נלחץ ממה שאירע וברח.

בדיקה נוספת מגלה כי הנהג החשוד מעולם לא הוציא רישיון נהיגה עוד עולה כי לפני מספר שנים בהיותו בן 14 נתפס נוהג ברכב. חקירת החשודים נמשכת במשטרת התנועה בירושלים. במוצ"ש יביאו חוקרי תאונות הדרכים את החשודים לביהמ"ש השלום בירושלים בבקשה להאריך את מעצרם של המעורבים.

תמונה של הרכב הפוגע. באדיבות דוברות המשטרה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה