אושרה הצעת חוק שתבטל כפל הביטוחים בחוגי הילדים



הצעת החוק אושרה בקריאה שנייה ושלישית ותפחית משמעותית את תשלומי ההורים בחוגי הילדים

אתמול ( שלישי) אושרה, פה אחד, במליאת הכנסת בקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק של ח"כ יואל רזבוזוב ('יש עתיד') שתוזיל את מחירי החוגים הכוללים פעילות ספורטיבית, 100-200 שקלים לכל ילד, עבור כל חוג, בכל שנה.

לפי חוק זה, בוטלה החובה בתשלום ביטוח מתוקף חוק הספורט, שדרשה מכל תלמיד המתאמן בחוג ספורט לרכוש ביטוח תאונות אישיות.


כעת, כאשר תוקן חוק הספורט, ההורים יפסיקו לשלם ביטוח מיותר, משום שילדי ישראל אשר לומדים במערכת החינוך הממלכתית מבוטחים במשך כל שעות היממה, במשך כל השנה, בכל פעילות שהיא, על ידי הביטוח מתוקף חוק לימוד חובה. על כן, ביטול כפל הביטוחים יביא להנחה משמעותית להורים על חוגי הילדים.

בנוסף לכך, תגדל המודעות אצל ההורים, ותהפוך אותם לצרכנים מודעים שלא ישלמו עוד לביטוח נוסף על זה שכבר יש להם, גם לא במסגרות ספורטיביות. כמו כן, החוק יאפשר למי שיהיה מעוניין, בכל זאת, לבטח את הפעילות בחוג, לעשות זאת באופן פרטי. אך כאמור, הדבר יהיה נתון לבחירתו בלבד.

"זו בשורה גדולה להורי הילדים. מדובר בחוק שבא להקל על יוקר המחייה בישראל, במיוחד עבור ההורים הצעירים. הם נאלצו לשלם מאות עד אלפי שקלים מיותרים עבור ביטוח שכבר יש להם" אמר יוזם החוק, ח"כ יואל רזבוזוב והוסיף: "ההורים לא מודעים לכך שהם משלמים פעמיים ויותר על אותו מוצר. אני רוצה להודות לאנשי משרד הספורט והחינוך והשרים שהבינו את האבסורד הקיים ופעלו במהירות ומקצועיות בכדי לאשר את החוק עוד לפני פתיחת שנת הלימודים הקרובה ובכך חסכנו מאות מיליוני שקלים לציבור".


צילום: נתי שוחט/פלאש 90. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה